2013. január 7.

Már 3 éve 4sq

Már 3 éve együtt
Ma lettem három éves a Foursquare-en. Szinte hihetetlen, hogy már ennyi ideje checkinelek ide-oda - hol aktívabban, hol kevésbé. Bár elsőre úgy tűnik, hogy régóta tag vagyok, valójában így is mindösszesen a 204233. felhasználó lehettem a sorban. A közösen töltött napok kb. 80 százalékában bejelentkeztem valahova, összesen több mint 7700 alkalommal. Majdnem 80 barátom lett ennyi idő alatt, és több mint 100 helyen vagyok mayor épp. Amerre jártam, arra bizony sok új helyet vittem fel, a már meglévő helyen esetén pedig rendre hibajavításokkal nyaggatom az arra illetékest, ha olyan venue-t találok, aminél valami hiányzik, vagy nem pontos (már). A jelvénygyűjtésben a szerintem inkább szerény teljesítménynek számító (majdnem) 60 darabnál tartok. Köztük van a jobb oldali, illusztrációnak választott badge is, amely bizony már a nem beszerezhető dolgok listáján szerepel.