2009. szeptember 1.

Felemás kezdet

Mint tegnapi bejegyzésemben említettem, a múlt héten a szekszárdi szállítást befejező Tel-Food javaslatára ezen a héten a Gastroyalnál próbálkozunk. A mai volt az első nap, mely alapján ugyan nem akarok elhamarkodottan nyilatkozni, de nem érzem úgy, hogy hasonlóan hosszútávú kapcsolat lesz, mint volt az a másik céggel. Ha másért nem, mert kevésbé szimpatikus az étlapjuk.

De a mai nap azért más sem jött össze. Így például elfelejtették, hogy bár be volt jelölve az áfás számlát kérek opció, hogy valóban ezt is hozzanak. Ami egy dolog, de idő közben inflálódott is az étel ára úgy kb. 900 ft-tal. Mint utólag kiderült, ennek oka egy rejtélyes rendelés hétfőre, melyben egyedüliként az a meglepő - amit egyékbént később az ügyfélszolgálatos sem értett -, hogy hétfőn délután lett elküldve a rendelés, amikor már eleve csak keddre tudok rendelni. Megjegyzem, hogy az online felületen és a visszaigazoló e-mailban is helyesen szerepel az összeg, csak a teljesen automata rendszer, melybe senki sem nyúl bele (ahogy ugyancsak az ügyfélszolgálatos mondta) időközben megéhezett és rendelt valamit a jelek szerint a kontómra.

Szerencsére többletet nem fizettem a futárnak, mert a futárnál sem volt apró - azért olyankor, amikor pénzt is kell átvennie, igazán felkészülhetnének kellőképpen -, illetve kivételesen nálam sem, így a holnapi fizetésben állapodtunk meg. Ez még annyira nem is lenne probléma, mert megszoktam, hogy a futárok - cégtől függetlenül - elvárják, hogy a rendelőnél legyen apró, de azt már kevésbé tartom szerencsésnek, hogy a 8-13 óra közöttinek hirdetett kiszállítás, amin belül időpontot egyeztethetek a futárral, az annyit jelent, hogy van A és B időpont, vagy - igaz ezt így nem mondta ki, de a konklúzió mi más lehetne - köszönjük a részvételt.

Ha a 8-13 óra egyik végéhez esne közel A időpont, a másikhoz meg B, akkor különösebb problémám még ezzel sem lenne, hiszen azt természetesen nem várom el, hogy minden egyes egyéni igényhez alkalmazkodjanak, hiszen ez lényegében lehetetlen. Péntekig mindenesetre igyekszünk alkalmazkodni B időponthoz, majd búcsút veszünk egymástól. Eddig is megvoltak a megrendelésem nélkül, gondolom ezután is meglesznek. Ez a "kapcsolat" most nem jött össze.

1 megjegyzés:

  1. Én közel 2 évig "kapcsolatban " voltam a Gastroyal-al. szerintem leginkább a futártól függ minden. Időnként előfordult, hogy helyettesítették és akkor késett a kaja. Aztán egy idő után már nem csak a helyettesítéskor. Különösen pénteken volt problémám az időponttal. A minőséggel és a mennyiséggel, illetve a választékkal semmi gond nem volt, pedig én vegetáriánus vagyok (lacto-ovo). Ha szerencséd van a futárral, akkor elégedett leszel.

    VálaszTörlés