2007. augusztus 5.

Videó változás

Aki szemfüles, észrevehette, hogy tegnaptól kicsit átalakult a Videó rész itt a blogban. Ennek legfőbb oka, hogy eddig a "kjff" szóra kiadott találatokat mutatta az oldalsó sáv, ami azonban azt is jelenti, hogy ha bárki beírta a videójához ezt a 4 betűt, akkor kiadta találatként. Pár napig látható is volt egy oda nem illő videó. Ezt elkerülendő ezúttal manuálisan gyártottam le ezt a részt, némi leírást is gyártottam a videókhoz. Apró hiba, hogy Explorer alatt aláhúzza a teljes szöveget, de többek közt ezért kell elfelejteni ezt a böngészőt, és átváltani Firefoxra.

Nincs valaki, aki profi a Blogger-t illetően? Esetleg tudja az elérhetőségüket? Elvileg lehet közvéleménykutatást hozzáadni a laphoz. Ezt én gyorsan ki is próbáltam, de végül csak egy hiba fogadott, és most már törölni sem engedi. Egy hibakódot ad cserébe, amit küldjek el a szerkesztőknek. Csak azt felejtik el megemlíteni, hogy mégis hova. És különben is: miért nem működik a hibajelzés automatikusan? Amikor én megkapom a hibaüzenetet, akkor a fejlesztő is kapna erről egy értesítést. Azért Google színvonalon már elvárná ezt az ember...

1 megjegyzés:

  1. Némi nehézség árán - avagy bénázás után? - megtaláltam a Blogger angol nyelvű fórumát, ahol jó páran panaszkodtak hasonló problémára. A hivatalos megoldás - míg megtalálják és javítják a hibát - azok számára, akinél jelentkezett a hiba, hogy "részletes" html nézetben töröljék az ezzel kapcsolatos kódot. Végülis ez is egy megoldás :)

    TyBoR

    VálaszTörlés