2007. augusztus 6.

Lassan őrlő malmok...

A jelek szerint a Kodolányi János Főiskola malmai lassan őrölnek. A gazdasági osztályon legalábbis mindenképp. Persze akár mondhatnánk, hogy jó munkához idő kell. A rosszhoz meg még több. Ráadásul a szerződésben határidő sincs, így a kedvenc mondat sem alkalmazható, azaz "ügyeljünk a határidők pontos betartására". Pedig én mindig megtettem, tárgyhó ötödikéig rendre fizettem a kollégium díját, a kauciót is időben fizettem. Ehhez képest a június végén lejárt szerződés miatt ugyan bekérték a kaució visszafizetéséhez szükséges adatokat, de csak most, július utolsó napjaiban jutott valakinek eszébe, hogy az utalás miatt újból elkérje ezeket. (Akkor miért kellett anno összeírni ezeket?) No mindegy, ezeket én újból megírtam, egyelőre még nem landolt a számlámon a pénz.

Bár lehet én voltam a maximalista, miután más területeken igen gyorsan célt sikerült eddig érnem a főiskolán ügyintézés területén. Ezután én naívan úgy gondoltam, hogy július 5. körül tart egy kifizetést a suli az addig beérkezett számlaszámokra. Hát nem tartott. Most lassan már felesleges lesz szinte visszafizetnie, mert fizethetem be újra. Rám ugyanis gondolom vonatkozik az "ügyeljünk a határidők pontos betartására" kitétel.

Tovább bővült a blog, ezúttal is a jobb oldali hasábban érdemes kutakodni. A videók alá, de még a webkamera fölé kell fókuszálni tekintetünket. Megvan? Bizony, most már az AccuWeather segítségével megjelenik a blogon Fürstenfeld időjárása. Ráadásul a nyárhoz illő arculatot kapott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése