2012. május 11.

Érettségi: Német

Német érettségi 2012
Jelentem a német érettségin is átmentem (volna). Talán mind közül ez lett volna a legnagyobb blama, ha nem, hiszen német nyelvtanár végzettséggel rendelkezem. (Illetve a hallás utáni szövegértést nem tudtam megcsinálni, mert az nem lett publikálva, csak a hivatalos megoldókulccsal együtt érkezik majd) Következő héten valamikor megnézem az emelt szintű feladatsort is, mert most a középnek futottam neki. Még nincs fent az Oktatási Hivatal honlapján a hivatalos megoldókulcs, de amint feltöltik őket, akkor ezen a linkeken keresztül lesznek elérhetőek: középszint, emelt szint. Addig pedig marad ezúttal is az Eduline szaktanárok által megoldott változata, melyből ezúttal is elcsentem egy képet illusztrációként. Tegnaphoz hasonlóan most is a hallás utáni szövegértés egyik kitöltetlen oldalát választottam (így biztos nem linkeltem be hibás megoldásokat tartalmazó képet :)) Ezzel együtt az érettségis bejegyzéssorozatom is úgy érzem, hogy a végéhez ért. Arra azért nem vállalkozom, hogy pusztán kedvtelésből megnézzem a biológia, kémia, fizika etc. feladatsorokat - főleg mert az utóbbi kettő tárgyhoz biztosan nincsen sok közöm.