2008. április 7.

Lejárt a határidő

Ma este lezárul(t) a kommunikáció szakos szakdolgozatomhoz kapcsolódó kérdőív, lejárt ugyanis a határidő. Köszönöm mindenkinek, aki ez alatt a három hét alatt kitöltötte a kérdőívet. Összesen kb. 350 válasz érkezett be, ami ha figyelembe vesszük, hogy csak és kizárólak Szekszárdon és környékén lakó rádióhallgatók tölthették ki, és csak online úton folyt a népszerűsítése, egy igen szép eredménynek tekinthető. Remélem végül maga az elkészült szakdolgozat is hasonlóan sikeres "pályát" fut be. Néhány dologra még szükség van ahhoz, hogy véglegesen elkészülhessen a "remekmű". Például az egyik rádió tulajdonosát meg kell győznöm arról, hogy a rádió műsorstruktúrája nem a "top secret" kategóriába tartozó dokumentum, és azt jobb helyeken például akár a rádióadó hivatalos honlapján is elérheti bármely "mezei" rádióhallgató. Pozitívum, hogy lassan talán ő is legalább olyan szinten egyetért velem, hogy nem várja el tőlem, hogy magam jegyzeteljem fel, hogy mikor mit hallok a rádióban. Őszintén bevallom, erre például nem gondoltam volna akkor, amikor nekiálltam megírni a szakdolgozatom.

A születési dátumodból könnyedén kiszámolható alapszámod elárulja, hogy milyen jellembeli gyengeségeid vannak, és ez hogyan hat a többiekre. Mivel én 4-én születtem, így az alapszámom a 4-es (ahogy a 13-án, 22-én és 31-én születetteknek is), amire az alábbiakat írja: "Nagyon bizalmatlan vagy másokkal szemben, nehezen nyílsz, amit nem tudsz megfelelően kommunikálni. Munkamániáddal sokan nem értenek egyet, és a család teljes háttérbe szorítását az emberszeretet hiányának tudják be." Aki a saját alapszámát és a rá vonatkozó jellemzést szeretné megtudni, annak ide érdemes kattintania.

Ma megérkezett az újabb csoport az általános szociális munkás hallgatók közül. Valamint Szatzker tanárnő is itt van már, akivel ma közösen ebédeltem a FürstenBräu-ban, ahol korábban még úgysem járt a tanárnő. Nagyon tetszett neki a hely, és gyorsan meg is ismerkedhetett az egyik magyar felszolgálóval (Mariann), valamint az osztrák, de magyarul is jól beszélő Nataschával is. A büféasztalos megoldásnak köszönhetően gyorsan végeztünk, így a tudásvágytól égő hallgatók sem maradtak le egy percről sem az izgalmasnak ígérkező németórából. Ugyanis már mindenki a "teremben felsorakozva" várta, hogy végre visszaérjünk, és folytatódhasson a tanóra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése