2007. szeptember 22.

Takarítás után

A mai nap - ahogy azt már tegnap ígértem - nagytakarításon esett át az autó. Ebből kiderült, hogy bár az előző tulaj jól bánt az autóval, a porszívót csak igen ritkán engedte az autó közelébe. Nem véletlenül írtam tegnap azt sem, hogy a takarítást követően szinte rá sem ismerni. Még holnap, indulás előtt a mosodai látogatás vár rá. Ha szebb talán nem is lesz, mint újkorában, klasszisokkal szebb lesz, mint mikor elhoztuk az előző tulajdonostól.

Sajnos egy jelentős hátrányát tapasztaltam a gyári CD-tárnak. Sem az MP3-as, sem az újraírható Audio CD-ket nem ismeri fel. Csak és kizárólag a bolti példányokat, vagy az egyszer írható Audio CD-ket. (Természetesen ez utóbbiba beletartozik az az adat CD is, melyet Audio CD formátumban írtak, nem csak a speciálisan Audio CD-nek szánt kivitelek)

Életemben először tankoltam is ma. Elég unalmas egy dolog, szóval ha a magyar oldalon tankolok, amikor járunk át Szentgotthárdra, akkor lehet keresek inkább egy olyan kutat, ahol odajön valaki és megtankol. Ez Ausztriában (sajnos) nem megoldható, mert eddig egy kutat sem láttam, ahol nem lett volna kitéve az önkiszolgáló felirat. Természetesen azért a tankoláskor tudom, hogy ha a benzinkutas csinálja, akkor lehetőleg ne hagyjam magára. Nem, nem akarom egyből csalónak megbélyegezni, de sohasem árt egy kis elővigyázatosság.

1 megjegyzés:

  1. Akkor, a tankolós embernek üzenem, hogy egy jó nagy madár vagy, meg is érdemled, hogy egy ekkora buta, pancser vagy.

    VálaszTörlés