2008. május 29.

Megint nem sikerült

Véget ért a kommunikáció szakos szakdolgozatomhoz végzett kutatás eredményeiből részleteket közlő sorozat itt, a TyBlog hasábjain. Aki lemaradt róla, elolvashatja itt, itt, itt, itt és itt.

Kezdem úgy érezni, hogy az irodalom szigorlatra lassan elég lenne csak feljelentkeznem, és e-mailben kérnem, hogy írják be az elégtelent. Minél többször futok neki, annál rosszabb lesz az eredmény a jelek szerint. Eddig legalább a beugrók simán megvoltak, most szerdán azonban már ez sem volt elmondható a vizsgáról. Legközelebb június 18-án futhatok ismételten neki az irodalom szigorlatnak. Kéretik drukkolni majd, de ezt előtte még úgyis írom majd.

A vizsga után elindultam Fürstenfeldbe, hiszen már olyan rég voltam kint. Tegnap este a FürstenBräu-ba is elnéztem. Meglepetésemre a tanár házaspárral is összefutottam, akik meg is jegyezték, hogy rég láttak. Megemlítettem nekik, hogy egyfelől otthon voltam, másfelől pedig a suli által szervezett svájci tanulmányúton - melyről korábban itt a TyBlog-on is született több bejegyzés is.

2 megjegyzés:

  1. Szia!Nem találtam az oldalon elérhetőséget,így itt próbállak elérni!Kommunikáció szakon tanulok én is,és a rádióról szeretném írni a szakdolgozatomat,és egy kis segítséget szeretnék kérni Tőled.
    Az email címem: szabozsuzska@freemail.hu
    Kérlek,itt jelentkezz,ha tudnál esetleg pár kérdésemre válaszolni.
    Köszi előre is!
    Zsuzska

    VálaszTörlés
  2. Hello,

    írtam e-mailt

    Üdv,
    TyBoR

    VálaszTörlés