2013. január 1.

Köszi Tarr!

Tarr Kft.
Egyszer már írtam hasonló címmel bejegyzést a blogon, akkor azonban idézőjelek közé kívánkozott a köszönöm szó. Ezúttal azonban tényleg megérdemlik, hogy ezt írjam. Ünnepnap nap van, piros betűs, az év első napja. Délelőtt 10 óra után elment internet, kábeltévé, telefon. Először türelmesen vártam, hátha csak valami apróság, majd meg javul. Nem így lett, így modem kihúz, vár-vár-vár, visszadug, semmi. No, hát akkor ideje megkérdezni tudnak-e a hibáról. Központban telefont azonnal felvették, hibáról nem tudnak, utána néznek. Természetesen első körben ráfognák a modemre, indítsam újra, stb., mondom azon már túl vagyunk, nem nyert, és attól elsősorban netem és telefonom nem lenne, tv még lehetne (tudtommal). Ok, akkor viszont kijönnének megnézni. Délre már kint voltak a szerelők, és miután valamit szereltek a lépcsőházban, visszajött minden. Vagyis ünnepnapon kb. 2 óra alatt elhárították a hibát, ami szerintem mindenképp dicséretet érdemel, és engem bizony meggyőztek arról, hogy a lejáró hűségszerződésemet egy újabb évvel meghosszabbítsam náluk.