2009. szeptember 7.

Nyaralás 2009: 2. nap

A mai napon megvettük és feladtuk a képeslapokat. Ha sokáig húzzuk, még a végén mi érünk haza előbb, de így talán erre nem kerül sor. Emellett ma többek között körbejártam a Villaparkot, és készítettem pár fotót. (Nem mintha a korábbi évekről nem lenne elég). Otthon összevethetem majd a korábbi években készültekkel, hogy mi változott - már ha változott egyáltalán. Fel még nem töltöttem a fotóalbumba a képekből, de az itteni net sebességét alapul véve várhatóan erre majd csak otthonról kerül sor.

A holnapi program immár 100%, hogy Bécs, és azon belül mindenképp Schönbrunn. Ezen felül pedig felírtam pár címet, illetve, hogy oda miként lehet eljutni, és majd alakul. És felírtam két bevásárlóközpontot is, ha megunnánk a kultúrát és a városnézést :-) Alapvető szempont volt, hogy melyikben van KFC. Az egyik a Millenium City, a másik pedig a Donauzentrum, illetve ezen kívül KFC még egy helyen, a Mariahilferstraße 119 szám alatt található Bécsben.

Este az ORF-en megnéztem az időjárásjelentést, mely szerint várhatóan egész Ausztriában, így Bécsben is jó idő lesz. Bécsi ismerősök elmondása alapján arra már számítok, hogy a szél fújni fog, mert az Bécsben lényegében mindig fúj. Itt a Birdlandban ehhez szoktathatom magam, mert alapvetően szelesebb, mint a város - ez ugyanis annak szélén, mondhatnám akár, hogy a semmiben van. Mivel azonban a Birdland Resort 1.000.000 négyzetmétert foglal magába, így azért mégsem mondanám semminek, ahol található.

A csütörtöki program is emellett fixálódott. Akkor egy másik ausztriai várost látogatunk meg. Rendszeres/régebbi blogolvasók feltehetően már kitalálták, hogy ez nem lehet más, mint... Fürstenfeld. Erről jut eszembe, szeptember 1-én volt a Kodolányi János Főiskola Fürstenfeldi Regionális Oktatási Központjának a születésnapja. Gondolom még megvan, még ha nem is teljesen abban a formájában, mint volt akkor, amikor oda jártam. Legalábbis az utolsó információim szerint. Ééés... ha Fürstenfeld, akkor kötelező: FürstenBräu. De erről majd később.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése