2009. január 26.

Ma van a nagy nap (2)

Bár nincsenek a kezemben pontos statisztikai adatok, de az szinte biztos, hogy arányait tekintve nem a mostani lesz a legeredményesebb német államvizsga a főiskolán. Mindösszesen heten voltunk németből államvizsgára kiírva a mai napra (mivel a tanári képesítő vizsga egy régebbi névsort használt, így ott még nyolcan), ebből egy valaki eleve el sem jött, valamint rajtam kívül már egy valakinek nem sikerült a képesítő vizsgája, amikor még két ember hátra volt. Vagyis ez legjobb esetben is csak négy sikeresen teljesített német záróvizsgát jelenthet. Az érintettekkel majd június végén/július elején találkozunk, attól függően, hogy lesz majd a beosztás. Addig valaki kideríthetné, ki az érintett időpontügyben, mert megkérném, ha hasonló létszám lesz, a reggeli 8 helyett csak olyan 10 fele kezdjünk, mint majd szerdán kommunikáció államvizsgán.

Mindettől függetlenül mindenkinek köszönöm, aki gondolt rám. Ugyan valahol csalódott vagyok, de mivel egész múlt héten betegeskedtem és reggel is úgy indultam, hogy hőemelkedésem volt, valamint a fejem is fájt, majd vettem be gyógyszert és irány az államvizsga. Ennek tükrében nem tartom teljes kudarcnak a mai eredményt, mert ezen kívül szerencsém sem volt és sikerült azt a tételt kiválasztanom, melyhez normálisan nem volt semmim, így bár megtanultam, amit tudtam, de az kevés volt. Sebaj, bízom benne, hogy a szerdai kommunikáció államvizsga jobban fog sikerülni, illetve a legközelebbi németre is már elsősorban átnéznem kell majd a dolgokat, nem pedig az alapoktól kezdve megtanulni.

Mellesleg jegyezném meg, hogy nem csak számomra volt kevésbé szerencsés a mai nap. Az Australian Open nyolcadik játéknapján a világranglista negyedik helyén álló brit Andy Murray öt szettben kikapott spanyol ellenfelétől. Vagyis bár a sajtó korábban az idei torna egyik fő esélyesének tartotta, erre - mármint a győzelemre - most biztos nem fog már sor kerülni. További eredmények majd este jönnek a szokásos beszámolóban, addig pedig akinek van ideje bátran kapcsolódjon be a most vagy 15:00 órától kezdődő KJF Chatbe.

1 megjegyzés:

  1. Sajnálattal olvasom a bejegyzést.
    A szerdai kommhoz egy hatalmas kalappal!

    Ferenc

    VálaszTörlés