2009. január 26.

Ma van a nagy nap (1)

Nem titok, ez egy időzített bejegyzés, mert én már épp úton vagyok Székesfehérvárra a német államvizsgára. Bár mindenki azt mondja, hogy ha eddig eljutottam, akkor ez már nem nehéz, én azért tartok tőle. Egyrészt mert még nem volt ilyenben részem. A legjobb mondjuk mindenhol az 1es tétel lenne, vagy hasonló. Filmtöriből lehetőleg semmiképpen se a Blum-os legyen, mert azt nemszeressem. Sem a filmet, sem a tételt. Pedagógiából is változatosak a tételek, van ami egész jó, és van ami meg egyáltalán nem. Köztes talán nincs is - számomra. Mindenesetre bízom benne, hogy sikerrel járok. Délután jönnek a részletek, akármi is lett a végkifejlet. Jah igen, majdnem elfelejtettem: Hajrá Murray! (elvileg talán most játszhat, de mivel időzített bejegyzés, így akár már el is késhettem vele)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése