2009. január 23.

Államvizsgára készülve

A sok Australian Open és KJF bejegyzés közé gondoltam ideje egyet írnom végre, ami hozzám (is) kapcsolódik. Korábbi beírásokban említettem, hogy január 26-án 8 órától a tanári képesítő vizsgám, majd a német államvizsgám lesz, 28-án 10 órától pedig a kommunikáció záróvizsga. Az elmúlt napokban erre készülök. Többek közt ezért is olyan tömörek csak az AO összefoglalók most.

Eddig örültem, hogy milyen jó a téli államvizsga, akkor nem a nagy nyári melegben kell vizsgázni. Azzal azonban nem számoltam, hogy ilyenkor a különböző betegségek fordulnak nagyobb eséllyel elő. Nagy örömömre én is most épp megfázva, náthásan készülök a jövő heti vizsgákra. Csak remélni tudom, hogy akkorra már jobban leszek.

No, egyelőre erről ennyit, mert kell folytatnom a tanulást. Este pedig jön majd a mai nap AO összefoglalója, aki most épp TV közelben van, bátran kapcsolja be, mert Federer - Safin van, biztos izgalmas. Sajnos én most nem nagyon tudok odafigyelni rá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése