2008. december 18.

Felvételi 2009

A tegnapi blogbejegyzésben ígértem, hogy hamarosan kicsit bővebben kitérek a Kodolányi János Főiskola különböző képzési helyszínein tartandó nyílt napokra, illetve az ehhez szorosan kapcsolódó 2009. évi felvételiről is írok pár szót. Előszőr gyorsan megemlítem, hogy az első orosházi, székesfehérvári és budapesti nyílt napok már megtartásra kerültek, ma pedig Siófokon zajlik hasonló rendezvény. Azonban tartanak második kört is, hogy akik a lassan ébredő blogokból informálódnak, ők se essenek el a lehetőségtől, hogy közelebbről megnézzék, hova is jelentkeznek.

Én egyékbént mindenképp ajánlom a nyílt napok meglátogatását, még akkor is, ha én végül egy olyan felsőoktatási intézménybe nyertem felvételt, mely nyílt napjára nem tudtam elmenni, mert egy napra esett a gimnáziumi szalagtűzőmmel. Ellenben a pécsi és szegedi egyetemi nyílt napokon ott voltam. Tehát akit érdekel ez a lehetőség, akkor az alábbi időpontokat vésse fel a naptárába:
Ezek közül a szombati siófoki nyílt nap részletes programja már ismert, a többieké pedig idővel bizonyára a Kodolányi János Főiskola Felvételi 2009 oldalára felkerül majd, és ha eszembe jut, akkor ide is felteszem.

A KJF Siófoki Oktatási Központjának nyílt napi programja:
  • 10:00 - Köszöntő, a KJF bemutatása - Vizi István Siófoki Oktatási Központ igazgató, Dr. Tóth Ágnes maketingigazgató
  • 10:30 - A turizmus-vendéglátás szak bemutatása - Vizi István, KJF Siófoki Oktatási Központ igazgató
  • 11:15 - kóstolóval egybekötött bemutató óra a tankonyhában - Várvizi Péter, Turizmus Tanszék
Később egyébként még mindenképp fogok foglalkozni az idei felvételivel, de egyelőre szerintem mindenkit sokkalta jobban érdekel a karácsony és az újév, így ez marad 2009-re. Ami egyelőre történt, és lényeges információ lehet, azok a fentiek, illetve az alábbiak. December 15-én kezdetét vette a 2009. szeptemberi képzések jelentkezési időszaka. Ennek egyik első momentuma, hogy megjelent a Felsőoktatási felvételi tájékoztató, idén két kötetben, egyik az érettségivel rendelkezőknek, másik a mesterképzésre jelentkezőknek. A könyvekből az egyetemek, főiskolák 2009 szeptemberében induló képzéseit és a felvételi szabályokat lehet megismerni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése