2008. október 10.

Új kódom lesz

Ami tegnap még titok volt, azt ma már leírom, vagyis azt, hogy hol voltunk ebédelni ma a Tündével. Sok lehetőség egyébként nem maradt, ha azt vesszük figyelembe, hogy hova szoktam járni. A helyes válasz a Gasthof Kasamandl volt. Még ott is emlékeztek rám, sőt! még arra is, hogy mit szoktam általában rendelni ott. Szerencsére ma nem volt tömeg, inkább hétvégén szoktak sokan lenni.

Délután elvoltam a Libro-ban, hogy a vásárlás mellett beváltsam a szülinapi ajándékkuponomat, így megkapjam az ajándékomat. Emellett a Sparkasse-ba is benéztem, mert régen használtam már a kártyámat, így vagy totózok, és rossz esetben zárolom a kártyámat, vagy pedig kérek új kódot hozzá. Inkább utóbbi lehetőséggel éltem, ha másért nem, mert ez a gazdaságosabb megoldás. Sajnos Frau Heschl nem dolgozik most, így a fiókvezetőhöz tartoznak addig az ügyfelei. Aki egyébként szintén nem volt addigra bent, mire a levele nyomán bementem felkeresni őt. Szerencsére azonban az ügyintéző hölgy maga is készségesen segített, és megoldotta a felmerült problémát. Postai úton új kódot fogok kapni.

Addig ha mást nem is, Kontoauszugokat tudok nyomtatni, mert ahhoz nem kell kód, elég a kártya. Vagyis ez egyben azt is jelenti, hogy ha valaki megtalálná a kártyám, és azzal bemegy a bankba a Kontoauszugdrucker géphez (lehet nem pont ez a neve), akkor simán kinyomtathatja őket, ebből megtudva, hogy mennyi pénz is van a számlámon. Persze ha szemfüles vagyok, valamint elég gyors, akkor még az akciója előtt letilthatom a kártyámat. Még jobb megoldás, ha igyekszem nem elhagyni. És ezentúl esetleg a kódot is jobban észben tartani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése