2008. június 5.

Érkeznek az eredmények

Tegnap jártam a "vesztesek városában" (Muhaha... Oberwart...), ugyanis úgy döntöttem, hogy elmegyek vásárolni a Merkurba. Már szinte meg sem lepődtem azon, hogy a pénztáros, akinél fizettem: magyar volt. A kitűzőn lévő névből ez nem derült ki, de aki mögöttem állt a sorban már ismerhette korábbról, mert ő kezdett el vele magyarul beszélgetni. (Azt mondjuk amikor előttem egy osztrák nővel beszélgetett, már akkor sejtettem a kiejtéséből, hogy nem osztrák - bár az hirtelen nem jutott eszembe, hogy akkor esetleg magyar lesz)

Ha már a magyaroknál tartunk: A mai napon is egy csoport magyar ebédelt a FürstenBräu-ban. Némi meglepetésre már 12.00-kor teltház volt szinte, pedig ilyen korán azért ez még nem jellemző. Kicsit később, 12.45 felé Gáborék is megérkeztek - akik észre sem vettek -, akkorra már valóban egyértelműen tele volt a hely. Pedig nem osztottak ingyen semmit. Egyébként ma Tündével is találkoztam, aki beugrott egy gyors ebédre. Az ebéden kívül elintéztem szombatra az asztalfoglalást is, ugyanis jönnek ki a szüleim.

A minap jutott eszembe: elkészült már DVD formában az idei nyílt nap videofelvétele? Mert akkor szeretnék belőle egyet (elő)rendelni, illetve - ha van rá lehetőség - a tavalyiból utórendelni. Ugyanis bár szó volt róla tavaly, hogy szeretném, de végül elmaradt a dolog - ami a szemeszter végi dolgokkal könnyen előfordul. Ugyancsak a főiskolához kapcsolódik, hogy a jelek szerint gondolatolvasók - vagy csak "előfizettek" a TyBlogra -, ugyanis elkezdték küldeni a szakdolgozatok eredményeit (a Kommunikáció Tanszék legalábbis biztosan, a többi tanszékkel kapcsolatban nincs információm). Akikről eddig tudok, ők jó eredményt értek el. Aki elég bátor, ehhez a bejegyzéshez megjegyzésként elküldheti az eredményét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése