2008. április 2.

Tele a BierPass

Megérkezett Fürstenfeldbe az első általános szociális munkás csoport a projekthetükre. A mai napon az Idősek otthonába a TyBlog szerkesztősége is elkísérte a csoportot. Várhatóan a hét végén kerülnek fel friss képek az eheti programokról a KJFF honlapjára, illetve fotóalbumába. Valamint hamarosan egy rövid összefoglaló is olvasható lesz a TyBlogon minderről. Addig pedig egy kép, amit a minden eddiginél kihasználtabb (100% felett) parkolóról készítettem még a hétfői napon. Aki nem tudná, hogy milyen projekthétről van szó, az ide kattintson.

Ezúttal nem Magyar Party-ra, hanem Bea születésnapi bulijára invitálnám - elsősorban - a KJFF hallgatóit. Péntek este 8 órától: Beata's Pub, Leitersdorf bei Hartberg. Mindenkit sok szeretettel várnak. Akik már voltak ott, őket azért, akik nem, őket azért. Itt az ideje - talán -, hogy a mostani társulat is megmutassa Beának, hogy tudnak legalább annyira bulizni, mint az előző szemeszter hallgatói. A kulcsszó tehát nem lehet más, mint: bulira fel! A KJFF kollégiumának lakói számára a kedvezményes árkategóriájú átjutást a TyBTaxi biztosítja elegáns Chrysler gépjárművével. A TyBlog szerkesztősége is a TyBTaxi-val utazik. :)

És igen! Betelt a koronás füzetem a FürstenBräu-ban. Meg is örökítettem, mint az a mellékelt képen látszik. Cserébe már meg is kaptam a GenussSchein-om €10,00 értékben. Majd a későbbiekben talán arról is teszek fel képet. Ma egyébként nagy "ismerősi" forgalom volt a Gasthaus Kasermandl-ban, ugyanis rajtam kívül "Tündéék", valamint a FürstenBräu magyar munkatársai közül Elizabeth-ék is ott ebédeltek. Utóbbiak odaültek az asztalomhoz, és el is beszélgettem velük. Emiatt végül majdnem le is késtem az Idősek Otthonába szervezett programot. Végül szerencsére az utolsó pillanatban sikerült megérkeznem.

Egyre jobban fogy az idő! Már valóban csak pár nap áll mindenki rendelkezésére, hogy kitöltse a szakdolgozatomhoz kapcsolódó kérdőívet, és ezáltal elősegítse a munkámat. Az immár több mint 300 válaszolónak külön köszönöm az aktív közreműködést. Azzal a pár perccel, amit a kérdőív kitöltésére fordítottak, nagyon sokat segítettek nekem. Amennyiben valaki a hátralevő napokban töltené ki a kérdőívet, természetesen nekik is köszönöm az erre szánt perceket. A kérdőív linkje a jobb oldali hasábon elhelyezkedő legfelső boxban keresendő.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése