2008. április 14.

Névnapoló

Április 14. van ma, vagyis Tibor napja. Tavaly készült egy összeállítás erről a napról, vagyis milyen jeles események történtek ezen a napon, továbbá - rajtam kívül - kik azok a híres Tiborok, akik értelemszerűen ugyancsak ma ünneplik a névnapjukat. Ennek megfelelően idén erre most nem térnék ki újra, aki el szeretné olvasni a TyBlog egy évvel ezelőtti összeállítását a témában, annak ide érdemes klikkolnia. Akinek eszébe jutottam ma, és felköszöntött névnapom alkalmából - ismételten - köszönöm. Továbbá ezúton szeretnék minden Tibornak én is boldog névnapot kívánni!

Túrázós kedvében volt ma a fürstenfeldi társulat, így a mai program nem volt más, mint: Sagenpfad. Természetesen erről a programpontról is készültek fényképek, melyek már elérhetők a Kodolányi János Főiskola Fürstenfeldi Regionális Oktatási Központ Fotóalbumában. Sajnos nem tudok beszámolni róla, hogy mennyire sikerült jól - esetleg nem jól - a kirándulás, ugyanis délelőtt elindultam Fürstenfeldből haza. Bár van egy olyan érzésem, hogy ha Fürstenfeldben lennék még mindig, akkor is kihagytam volna ezt a programpontot, mint általában a túrázós programokat.

Az igazsághoz hozzá tartozik, hogy tegnap még nem volt annyira biztos, hogy haza is tudok jönni, mert délután/este még 38 fok feletti lázam volt, de szerencsére reggelre ezt sikerült annyira kikúrálni, hogy elindulhassak haza, és emiatt - reményeim szerint - ne kelljen az erre a hétre egyeztetett időpontokon változtatni. Hiszen például holnap reggel a szakdolgozatommal kapcsolatban némi utolsó egyeztetésre megyek a Rádió Antritt stúdiójába. Sajnos a torokfájás azonban továbbra is megmaradt. Hát, úgy látszik idén ezt kaptam névnapi ajándékként.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése