2008. április 15.

Utolsó simítások a szakdolgozaton

A mai nap a szakdolgozatom körüli utolsó teendők és egyeztetések miatt a Rádió Antritt stúdiójában jártam. A felmerült néhány kérdésen felül megmutattam a Pálinkás Jolinak a kommunikáció szakos szakdolgozatomhoz készült online kérdőívemre érkezett válaszok kiértékeléséből kapott eredményeket is. Ha már úgyis megnézte, akkor már megkértem arra is, hogy pár szóban mégis értékelje az eredményeket. A többség alapvetően - egy-két meglepetéstől eltekintve - a várt eredményeket hozta, mint mondta. Dicséretet kaptam a kérdések összeállítását illetően, illetve örült, hogy elkészült egy ilyen jellegű felmérés is, és immár nem csak a szokásos GfK - Szonda Ipsos kutatásaira alapozhatnak. Mindamellett szívesen vennék, ha a későbbiekben elkészülne a felmérés ismételten, vizsgálva a(z esetleges) változásokat. Úgy gondolom, hogy a szakdolgozatommal kapcsolatosan végzett kutatásommal kapcsolatban ennél nagyobb elismerést nem nagyon várhat az ember. Ennek tükrében már mindenképp sikeresnek tekintem a szakdolgozatom körüli tevékenységem, függetlenül annak végleges értékelésétől. Az a szakdolgozatom, melyet a két szekszárdi műsorszolgáltató konkurenciaharcáról írok. Igazán érdekes helyzet mégis a bajai vételkörzetben alakul ki (azért írok erről itt, mert ez nem az elsődlegesen vizsgált területe a szakdolgozatomnak), ahol az Antritt és az Alisca az Antritt családba tartozó SuGo Rádióval (is) "megküzd". Nem felejtettem el az ígéretemet, hamarosan egy rövid összefoglaló az érdekesebb eredményekből olvasható lesz itt, a TyBlog oldalain.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése