2008. április 25.

Kezdődik a projekthét

Megérkeztem Fürstenfeldbe, ahogy a projekthetesek is. Holnap reggel tartjuk az első megbeszélést ezzel kapcsolatban. Nem tudom a többiek hogy állnak téma terén, mert nekünk a Zsanival egyelőre csak eléggé nagy körvonalakban van ötletünk. (értsd: szinte sejtelmünk sincs)

Tegnap leadtam a kommunikáció szakdolgozatomat, sőt, ha már Székesfehérváron jártam, akkor elérkezettnek láttam végre az időt, hogy felmatricázzam az aktuális félévre a diákomat. Nagy forgalom egyébként nem lehetett aznap az ügyfélszolgálaton, mert dél körül én kaptam a 10-es, avagy 10+egypáradik sorszámot. Bár az is igaz, hogy most elvileg nincs még/már nagyon ügyintéznivaló hallgatói részről.

Ha minden igaz, akkor szombat este ismételten Magyar Party Beátánál, hiszen ez a hónap utolsó szombatja. Bár nem láttam eddig még a reklámját, és körüzit sem kaptam róla, a naptáram még jól működik, és elvileg ilyenkor kell tartaniuk. Szóval mindenkinek ajánlom a figyelmébe, kiemelten azoknak, akik még nem voltak, illetve esetleg a projekthét fáradalmait akarják (már az első napon) kipihenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése