2008. február 13.

Vége a sztrájknak!

Nos? Továbbra sincs jelentkező? Tényleg nincs meg senkinek a Szívek Szállodája? Hmmm... Pedig én úgy hallottam, hogy ez egy jó sorozat, így azt hittem szinte mindenkinek megvan már rég rajtam kívül. Igazából ezért is gondoltam, hogy immár ideje lenne megnéznem. Ezekszerint lehet, hogy nem is olyan jó a sorozat? Lehet nem is kellene vele vesződnöm ennyit? Ismeri egyáltalán valaki a blogolvasóim közül??

Bővült és/vagy frissült a Kodolányi János Főiskola Fürstenfeldi Regionális Oktatási Központ kollégiumi konyhájának eszközkészlete. A listát majd GG vagy FVP jön és jól bekommenteli majd ide, nem szeretnék a teljesség igénye nélkül össze-vissza irogatni ide ezügyben. Mellesleg arról volt szó, hogy lesz róluk valami fotó illusztrációként ehhez a bejegyzéshez, de sajnos ez eddig még nem jutott el a szerkesztőségbe. Hát igen, ezekkel az "alvállalkozókkal" mindig csak a gond van. Le is fogom vonni a bérükből mindezt.

HL I-II. privátfőzőcske is volt ma este, melynek eredményéről a szemfüles iwiw-üzifalolvasók már értesülhettek, illetve immár a TyBlog olvasói is: "Folienkartoffel, war wieder gut (wie immer)!" Végezetül előre ittunk a medve bőrére az új fürstenfeldi kisbusz egészségére.

Végezetül pedig egy örömhír: Hivatalosan is vége a forgatókönyvírók sztrájkjának. A sztrájk ezúttal 100 napig tartott. Minderről bővebben a comment:com oldalain lehet olvasni. Hogy mikor tér vissza kedvenc sorozatunk a képernyőre, arról pedig itt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése