2008. január 16.

Ismét kint

Mint tegnap említettem, pár napra kiutaztam Fürstenfeldbe. Már sikerült is pár emberrel találkoznom. Igaz lehet, hogy eleve nem vagyunk sokan kint. Ha már Fürstenfeld, akkor íme egy cikk, amit akkor találtam, amikor épp egy képet kerestem illusztrációnak a mai blogbejegyzéshez. A hír nem mai, azonban én még csak most találtam rá - ezúttal is csak teljes véletlenségből. A cikk a Kodolányi János Főiskola korábbi munkatársának, Dr. Melitta Beckernek az új intézete (Zentrum für interkulturelle Studien Fürstenfeld) és a Johannes Kepler Universität Linz közt létrejött megállapodásról ír. A legjobban Design. Rektor o.Univ. Prof. DI. Dr. Richard Hagelauer (balról a negyedik a második képen, egyből Melitta Becker mellett) neve tetszik. Vajon rendszeresen ebben a formában használja a nevét? Mert akkor nem irigylem. Egyfelől ugyan elismerés ezért a sok "szócskáért" a neve előtt, de ki irogatná ezt mindig le? Egyébként ezekre van valami szabály, hogy mikor kell minden ilyent kiírni a neve elé? (Esetleg minden esetben?)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése