2008. január 15.

Egykapus ügyfélszolgálat: hatékonyabb ügyintézés

A holnapi nap kilátogatok egy kicsit Fürstenfeldbe. Ezúttal nem olyan villámlátogatás lesz, mint múltkor volt a szüleimmel, de az irodalom szigorlat miatt túl sokat nem is tudok maradni. Ráadásul a kommunikációs gyakorlattal is haladni kell. Reményeim szerint minél több emberrel sikerül összefutnom, hiszen a mostani félév hallgatóival megeshet, hogy most találkozom utoljára. Szinte hihetetlen, mert olyan, mintha most kezdődne még csak a félév, közben pedig már majdnem véget is ért. Csak bízni tudok benne, hogy a többség pozitív élményeket gyűjtött össze ezalatt a fél év alatt, amit itt kint, Fürstenfeldben töltött.

Eddig - emlékeim szerint - nem került be az alábbi hír - ebben a formában - a blogba, így most itt az ideje. Amennyiben mégis, senki se feledje: Ismétlés a tudás anyja (és az unalom apja...)

Magyarország legjobb főiskolája, a Kodolányi János Főiskola (a HVG Diploma 2008 kiadványban megjelent felsőoktatási rangsor besorolása alapján) az idei tanévben már két jelentős újdonsággal is jelentkezett: beindította a Művészeti Tanszéket és a hallgatókat segítő Ügyfélszolgálatot.

Az intézmény folyamatos fejlesztésekkel, új szakok, hallgatóbarát-szolgáltatások beindításával kívánja a jövőben is megőrizni ezt a kiemelkedő eredményt, melynek első lépcsőjeként a közeljövőben egyetemi klub kerül kialakításra Székesfehérváron és Budapesten is.

A sajtó munkatársai kampuszlátogatás keretén belül ismerkedhettek meg az új Művészeti Tanszékkel és az Ügyfélszolgálati Központtal. Mits Gergely, a Művészeti Tanszék vezetője elmondta, a 2008/2009-es tanévtől külföldi tapasztalatok megszerzésére is lehetősége nyílik majd a hallgatóknak, nyáron pedig gyakorlati helyeket biztosítanak a növendékeknek.

Dr. Szabó Péter rektor hozzátette, hogy az új tanszék fontos feladata lesz, hogy magas színvonalú zenei produkciókon keresztül népszerűsítse a Kodolányi "brandet" egész Európában, sőt az Egyesült Államokban is.

A Magyarországon működő főiskolák közül egyedül a Kodolányi János Főiskolán fogadja egykapus Ügyfélszolgálati Központ szeptember óta a hallgatókat, Budapesten, Székesfehérváron és Siófokon.

A hallgatók egyetlen helyszínen intézhetik ügyeiket és informálódhatnak mindazon témakörökről, amelyekkel kapcsolatban régebben például a tanulmányi osztályt, illetve a gazdasági hivatalt kellett felkeresniük. A hallgatók számára tehát hatékonyabbá vált ügyeik intézése, mely közben időt is megtakarítanak.

Az elmúlt időszakban több mint 10.000 alkalommal segítettek az ügyfélszolgálat munkatársai a hallgatóknak a három oktatási helyszínen. Az ügyfélszolgálatokat mindegyik oktatási helyszínen egységes design jellemzi, valamint rendkívül modern, esztétikus belső térkialakítás, amely a főiskola színvilágát és hangulatát tükrözi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése