
Eddig - emlékeim szerint - nem került be az alábbi hír - ebben a formában - a blogba, így most itt az ideje. Amennyiben mégis, senki se feledje: Ismétlés a tudás anyja (és az unalom apja...)
Magyarország legjobb főiskolája, a Kodolányi János Főiskola (a HVG Diploma 2008 kiadványban megjelent felsőoktatási rangsor besorolása alapján) az idei tanévben már két jelentős újdonsággal is jelentkezett: beindította a Művészeti Tanszéket és a hallgatókat segítő Ügyfélszolgálatot.
Az intézmény folyamatos fejlesztésekkel, új szakok, hallgatóbarát-szolgáltatások beindításával kívánja a jövőben is megőrizni ezt a kiemelkedő eredményt, melynek első lépcsőjeként a közeljövőben egyetemi klub kerül kialakításra Székesfehérváron és Budapesten is.

Dr. Szabó Péter rektor hozzátette, hogy az új tanszék fontos feladata lesz, hogy magas színvonalú zenei produkciókon keresztül népszerűsítse a Kodolányi "brandet" egész Európában, sőt az Egyesült Államokban is.
A Magyarországon működő főiskolák közül egyedül a Kodolányi János Főiskolán fogadja egykapus Ügyfélszolgálati Központ szeptember óta a hallgatókat, Budapesten, Székesfehérváron és Siófokon.
A hallgatók egyetlen helyszínen intézhetik ügyeiket és informálódhatnak mindazon témakörökről, amelyekkel kapcsolatban régebben például a tanulmányi osztályt, illetve a gazdasági hivatalt kellett felkeresniük. A hallgatók számára tehát hatékonyabbá vált ügyeik intézése, mely közben időt is megtakarítanak.
Az elmúlt időszakban több mint 10.000 alkalommal segítettek az ügyfélszolgálat munkatársai a hallgatóknak a három oktatási helyszínen. Az ügyfélszolgálatokat mindegyik oktatási helyszínen egységes design jellemzi, valamint rendkívül modern, esztétikus belső térkialakítás, amely a főiskola színvilágát és hangulatát tükrözi.