2007. december 19.

Dráma: pótolva

Szinte hihetetlen, ám mégis igaz. Tegnap voltam Székesfehérváron Kurdi tanárúrnál pótolni a Német dráma előadást. A témakörrel szerencsém volt, ugyanis a tantárgy keretein belül vett művek közül a Nathan der Weise állt hozzám talán a legközelebb, és erről kellett esszét írnom. Végül Kurdi tanárúr ugyan nem dicsérte különösebben a munkámat, de a kettes szintet elérte, ami figyelembe véve, hogy pótláskurzus, bőven megfelelt nekem. Mindez egyben azt is jelenti, hogy immár mehetek is akár irodalom szigorlatra. A január 25-i időpontra maradt még hely, ahol Kovács László Dr., Gulyás Gábor páros fog vizsgáztatni. Ha már itt tartunk, akkor egy kérdés: Ki az a Kiss Endre Dr.? Eddig ugyanis nem is tudtam róla, hogy a Német Tanszéken dolgozik...

Ha már Székesfehérváron jártam, akkor megcsodáltam a szép új ügyfélszolgálati irodát. Szerintem egész jó lett, és a többiek elmondásából már tudtam, hogy a bejárattól balra keressem a sorszámos gépet. Erre vonatkozóan egyébként lehetett volna valami tábla kint, mert ha belépek elsőre szerintem nem látszik a gép, ha nem tudom már előre, hogy ott balra keressem majd. Igaz, így fél év után már mindenki használta, vagy legalább hallott róla, vagyis megtanult együtt élni vele.

2 megjegyzés:

  1. Helló Tybor!

    Kiss Endre egy professzor, aki már "régen" a Tanszéken van. Nekem sem volt szerencsém hozzá, hogy tanítson, mert nem azt a választható tantárgyat választottam. Még sok olyan névvel fogsz találkozni, ha megnézed a német Tanszék oldalán a munkatársakat, akikről még nem is hallottál vagy akiket még nem is láttál.

    Üdv!
    Ferenc

    VálaszTörlés
  2. Aham.... köszi a felvilágosítást :)

    Üdv,
    TyBoR

    VálaszTörlés