2007. november 6.

Sorger

Egy újabb Buschenschankot próbáltunk a mai nap ki. Mivel kedd van, így kicsit nehezebb volt nyitva levő Buschenschankot találnunk, ahol még hely is akad. Végül a Sorgerre esett a választás a közeli Loipersdorfban. Ez egy kicsit átmenet az igazi Buschenschank és egy étterem között, és itt például a borok mellett sör is kapható.

Holnapi nap ismételten főzőcske várható, ezúttal az előzetes ígéretek szerint gyorsabban elkészülő kajára kell számítani. Majd meglátjuk, bízunk benne. És végül az ugyancsak előzetes tervek szerint várható programként FürstenBräu is. De a Großes Dunkles/Helles/Weizen -ek után én kérem a koronákat! :)

Haladt előbbre az új KJFF-es honlap, várhatóan a némi csúszást követően a hét végére valóban kész lesz a technikai fejlesztése. Addig is ajánlom mindenki figyelmébe fotóalbumunkat, mely nemrég frissült, és további frissítések várhatók!

Az imént kaptam az alábbi felhívást iwiwen, mivel a közelbe szól, így gondoltam, hogy közre adom:
Szia! November 9-én pénteken,Bad Blumauban magyar partyt rendezünk. Ahová nagyon sok szeretettel meghivunk,minden Ausztriában élö magyart! Mindenkit nagyon sok szeretettel várunk! Üdv:Edina, handy:06608103092

1 megjegyzés:

  1. Némi kiegészítés a rendezvényhez, most érkezett iwiw-es üziben:
    2007.november 9-én Bad Blumauban a Cavallo Caffe-ban magyar partyt rendezzünk.(Reithof)
    Kezdés :20 óra
    tel.sz:06608103092

    VálaszTörlés