2007. november 7.

Boldog névnapot, Roger!

Immár a harmadik órámon is túl vagyok az általános iskolában. Nagyon izgalmas témát veszünk: Perfekt. A mentorom egész pozitívan értékeli az eddigi teljesítményem, és én is úgy gondolom, hogy semmiképp sem katasztrofálisak az óráim. A diákok is aktívak, néha talán már túlságosan is. Ellenben nem rosszalkodnak. (Még?)

Elkelt a távirányító az Ebay-en (amelyre a végső megoldás szerint nincs szükségem), végül egészen szép összegért, kb. €100,00, vagyis kb. 25 000 Ft-ért. A mi megoldásunk kicsit költségesebb, de hosszabbtávú, végleges megoldás, nem pedig egy bizonytalan élettartamú használt tárvirányító. Elvileg pont addigra készülnek el vele, mire végzünk a tanítási gyakorlattal. Így addig marad Erika "toGether" autójával. Az út költségelszámolása mondjuk érdekesen alakult, mert míg én az aktuális (utolsó tankoláskori) benzinár és átlagfogyasztás figyelembe vételével számoltam ki a megtett útra a költséget, addig ő egész egyszerűen az én utolsó összegemet használja. No nem mintha sajnálnám a feltehető extra profitot (ugyanis csodálkoznék, ha nem jönne ki kevesebből nekik az út, mint nekem), hiszen legalább át tudunk jutni, és még így is olcsóbb az egyéb alternatíváknál. (Már ha léteznek alternatívák)

Végezetül: Boldog névnapot Roger Federer!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése