2007. november 11.

Milyen volt a Tender?

Sajnos a lenti AP - hiába próbálkoztunk - a jelek szerint nem bírja az iramot. Amikor be van dugva, rendszeres jelenség, hogy az egész kollégiumban jelentős kiesések tapasztalhatók az internet területén. Köszönjük Tofika jelentését az otthoni állapotokról. Azzal tisztában voltunk, hogy a székesfehérári kollégiumban nincs net a szobákban, de a jelek szerint az aulában sem. Én két éves székesfehárvári ottartózkodásom idején egyszer ültem le az ottani gépek elé, nekem úgy látszik szerencsém volt, mert ment akkor az internet. Egyébként ebben az esetben - mindennemű bántás nélkül - érdemes lenne a rendszergazdák munkáját felülvizsgálni. Ha egy kollégiumban (székesfehérvári) nincs net a szobákban, joggal várják el - szerintem -, hogy legalább az aula gépjein menjen. Továbbá ugyancsak joggal várnánk úgy gondolom el, hogy ha innen kintről egy kérdést intézünk hozzájuk, akkor arra reagáljanak. Jogos, nem iktatott levélben ment a kérdés, még csak nem is az itteni igazgató aláírásával, de miért kell egy egyszerű kérdéshez is mindez? Valóban szükséges ez minden esetben? Ezentúl esetleg mi is itt a kollégiumban iktatott levelekkel társalogjunk egymással?

Korlátozottan, de haladtam a KJFF honlappal. Sajnos ha nem megy a lenti router, avagy ha megy, akkor pedig gyakran az egész koliban áll a net, szóval ez erősen megnehezíti a hatékony munkát. Tegnap egyébként némi verbális "csihi-puhi" zajlott köztem és Gábor között, amely a jelek szerint elrendeződött, hiszen ma például készségesen kisegített a holnapi óravázlat kinyomtatásánál. Egyébként milyen volt a Tender, Gábor? Mert én még nem vettem ilyent, most is amit vettem, azt te kaptad meg.

3 megjegyzés:

  1. Van, mikor jó a net(délelőtt...aztán délutánra vmi csoda folytán elszáll), de általában laptoppal sosem lehet leülni, mert ugye 1 db laptop hely van, és ha esetleg jó a kábel, akkor arra úgyis lecsap valaki.
    Meg hát vagyunk vagy 300-350-400-an, és arra 4 instabil gép...vicces. Na jólvan, nem panaszkodok, lehet februártól én is Fürstenfeld földjén járok majd, aztán Hawaii lesz és dizsi a nettel kapcsolatban!:D

    VálaszTörlés
  2. No, hát sok szeretettel várunk akkor a következő félévben Fürstenfeldben! Itt remélhetőleg addigra rendeződnek az internet körüli problémák, és gond nélkül csatlakozhatsz majd akár a szobádból is a világhálóra. Addig pedig marad a közelharc az 1db laptophelyért, illetve a napi ima a működő gépekért.

    TyBoR

    VálaszTörlés
  3. Jó volt és még van belőle...

    VálaszTörlés