2007. november 10.

Magyar party [frissítve]

Tegnap este "mindenki, aki számít" ellátogatott Bad Blumauba a Cavallo Caffe-ban rendezett magyar party-ra. Rajtunk kívül jöttek még a közeli (és talán nem is olyan közeli) helyekről is vendégek. Este 8 órakor kezdődött a rendezvény, melynek VIP vendégeiért (értünk) külön eljöttek a Caffe részéről. Hivatalosan két fordulóval jutottunk el oda, nem hivatalosan minden helyre jutott két ember. Mint VIP vendégeket, welcome drink-kel köszöntöttek bennünket.

Cavallo Caffe

A magyar party két részről is magyarnak volt nevezhető. Egyfelől elsősorban a régióban lakó magyaroknak szólt a felhívás, hogy gyertek, bulizzunk együtt közösen. Másfelől, akik már megunták a "Das rote Pferd" dallamait, és egy kis igazi magyar számokból összeállított bulira vágytak, őket várta tegnap este a Cavallo Caffe Bad Blumauban. A parti sikerén felbuzdulva könnyen előfordulhat, hogy lesz folytatása.

Cavallo Caffe

Az első kör fél egykor indult haza a kollégiumba, mellyel a TyBlog szerkesztősége is búcsút vett a magyar partytól. Illetve ezt követően még fordult Partik (egyet, többet, nem tudom...), így aki haza akart jönni, haza jöhetett, de természetesen aki szeretett volna, akár a rendezvény végéig Bad Blumauban maradhatott. Külön köszönet illeti ezért Patrikot. Köszönjük. (Sajnos a Stratusom elhúzódó "influenzája" miatt én nem tudtam segédkezni az oda- és visszautaztatásban.)

Cavallo Caffe

Valaki tud egyébként Gáborról (mármint "dzsidzsinkről") bármit is? Ugyanis ahhoz képest, hogy ő itt a kollégiumi vezető tanár, elég szépen lelépett szó nélkül, és eddig akivel beszéltem, nem tud róla semmit. Haza ment talán? Szó nélkül? És ki helyettesíti? Esetleg csak elment valahova, és elnavigálta a GPS és azóta is bolyong valahol a nagyvilágban? Egyébként ha már szóba került a téma, már úgyis rég meg akartam jegyezni: Ha Gábor hazamegy - az előző félévek tapasztalatai alapján bizonyára kinevez valakit addig maga helyett -, akkor a helyettesének a nevét pl. a táblára, vagy nála a hirdetőtáblára ki lehetne rakni. Ugyancsak meg lehetne említeni, ha előre tudjuk, hogy valamikor Melinda nem lesz. Ha máshol nem, van elég hely az iroda ajtaján, arra pár nappal előbb ki lehet függeszteni ezt. És ha már Melinda: Nem hiányzik arról a hátsó kerékről valami?

A mai nap névnapot is ünneplünk. Rékánk, aki városi, mármint Városi Réka ma ünnepli névnapját.

[Frissítve] Gábor előkerült, illetve végre sikerült találnom valakit, aki tudta, hogy hol van. Azért örülök, hogy előkerült, mert már tényleg kezdtem azt gondolni, hogy egyszercsak elnyelte a föld.


2 megjegyzés:

  1. Nem hiszem,hogy a rendes munkaidőm letelte után bárkinek is be kellene jelentem hol vagyok és mit csinálok, az elérhetőségeim (és a Melindáé is) ott vannak a szobám mellett! A helyettesítéses dolog mivel nem működött, így ebben a félévben nem is került bevezetésre, ahogy ez az első kollégiumi gyűlésen el is hangzott...
    A "Melinda nem lesz elérhető" dolog pedig eléggé rejtélyes megfogalmazás, ez mit is akar jelenteni?
    GG

    VálaszTörlés
  2. Mivel nem tudtam az első kollégiumi gyűlésen részt venni, így nem hinném, hogy felróható, ha úgy gondoltam, hogy az előző félévek szerint halad tovább a dolog. Mivel ezek után azt sem tudom, hogy a kollégiumi vezető tanár munkaideje mettől meddig tart, ennek megfelelően éreztem úgy, hogy hiányos volt a tajékoztatás. Amennyiben ezzel megbántottalak volna, elnézésedet kérem, nem állt szándékomban. Természetes, hogy munkaidő után mindenki azzal tölti a szabadidejét, amivel csak szeretné, és erről senkinek sem köteles beszámolni. (Esetleg akkor ezt is tisztázni lehetne a későbbi hasonló félreértések elkerülése végett)
    A "Melinda nem lesz elérhető" szerintem elég egyértelmű. Ritkán, de előfordul, hogy (pl. egyéb elfoglaltság miatt) nincs itt. Ha valaki pont ezen a napon szerente nála valamit elintézni, esetleg kellemetlenül érintheti, hogy ha előre tudva levő volt, hogy nem lesz, de nem történt meg a tájékoztatás. Gondolom én, bár kétségtelen, nekem ebből még nem volt problémám, pusztán egy ötlet volt.

    TyBoR

    VálaszTörlés