2007. november 14.

Háromszáz

A mai a TyBlog 300. bejegyzése. Ez azt jelenti, hogy január 20. óta minden nap került fel egy bejegyzés a blogba. Január óta, vagyis immár kb. 10 hónapja a nagy nyilvánosság előtt is olvasható a TyBlog.

Sajnos lehet, hogy Melinda az előzetes tervekkel ellentétben mégsem tud a holnapi órákra belátogatni. Ugyanis ahhoz, hogy a 7:50-kor induló órára odaérjünk időben, 7:00-kor (de legkésőbb 7:10-kor mindenképp) el kell indulnunk. A gyerekek miatt azonban ilyen korán szinte kizárt, hogy ide tudjon érni. Természetesen továbbra is azt tudjuk javasolni, hogy a saját autójával jöjjön utánunk bátran, és talán még az első óra kezdetére is beér. Amennyiben mégsem, a második órára még akkor is be tud látogatni. A holnaputáni nap - mivel én csak a negyedik órában fogok tanítani - már nem okoz problémát e szempontból.

A héten zajlott, illetve zajlik Kovács tanárúr vezényletével a Fürstenfeldi Intézet tájékoztató előadásai otthon. Várjuk a friss információkat, mennyire keltette fel az érdeklődést Fürstenfeld. És várjuk a véleményt, hogy mennyire lett felhasználható az anyag, amit Melindával közösen összeállítottunk Fürstenfeldről.

Egyébként ma felhívtam ismételten Baloghné Tóth Brigittát, aki elmondta, hogy mi is a probléma a benyújtott pályázatommal. Leírtam szépen hosszan, hogy milyen tevékenységeket végeztem. Úgy általánosságban. Kovács tanárúr is leírta, hogy ez így van. Úgy általánosságban. No ez így nekik nem tetszik, kéretik konkrétan leírni, hogy ezt és ezt ebben a félévben csináltam, pontokba szedve. (Esetleg javasolnám, hogy ezentúl óra percre pontosan datálva kelljen leadni az igazolást) Mindezek tükrében immár nem sok esélyt látok arra, hogy bármilyen pályázatot, ösztöndíjat nyerjek a Kodolányi János Főiskolán. Természetesen azért alapból nem adtam fel, kb. a vázát megírtam az új ajánlásnak, amit elküldtem Kovács tanárúrnak, akinek ha tetszik kinyomtatja, aláírja, leadja. Ha nem, akkor remélhetőleg átfogalmazza, aláírja és leadja. Ugyanis péntek a határidő. (Kérdezhetném, hogy a hét elején felrakott hiánypótlásnak miért hétvége a határideje, de felvilágosítottak róla, hogy ezzel a főiskola eleve szívességet tesz nekem, így csendben maradok)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése