2007. november 13.

Hiánypótlás

A jelek szerint a Kodolányis pályázatokkal nincs szerencsém. Kezdő pályázóként nem gondoltam, hogy a pályázat benyújtását követően az ügyfélszolgálat honlapját kellene rendszeresen néznem, hogy lássam a hiánypótlásra felszólított hallgatók névsorát. Egyébként rá szoktam pillantani rendszeresen a honlapra, amióta van, most maradt épp el. Illetve én gondoltam, hogy miután megvan az iskolánál a levelezési címem, telefonszámom, e-mail címem, tudják, hogy hol tanulok, annak az elérhetőségeit, így ezek közül valahol utolérnek, ha baj van. Most ugyan az ügyfélszolgálati csoportvezető, Zelovitsné Tálas Andrea javasolta, hogy - mint minden hallgatónak, így nekem is - jogom van a döntés ellen fellebbezni, valamint azóta már meg is kérdeztem, hogy mely dokumentumok hiányoztak.

Tanulva a hibámból, ma hazaérkezve rápillantottam a honlapra, ahol már szerepel a közéleti ösztöndíj hiánypótlásra felszólított hallgatóinak listája. Természetesen (?) ezen is rajta vagyok, így holnap ismételten kereshetem Balogné Tóth Brigittát, hogy itt pedig ugyan már mit felejtettem el csatolni. Nem gondoltam volna, hogy ennyi probléma lehet egy egyszerű pályázat körül.

Gábor! Nem jársz véletlen szerdán vagy pénteken Oberwart, esetleg Graz (Seiersberg) körül? Kaptam ugyanis születésnapomra a Merkur-tól egy 10%-os kedvezményre feljogosító utalványt, melynek lassan lejár a határideje, míg be lehet váltani. Persze pont ilyenkor nincsen autóm, hogy el tudjak menni valamelyik közeli Merkur-ba, és levásárolni. Persze, ha esetleg valaki járna arra épp........

Elkészültek a következő hetek programjai. Hétvégén szánkózás, jövöhét szombaton Graz by Night, vasárnap Kornberg. Rá egy hétre pedig péntek-szombat Salzburg. Jut eszembe, mivel ugye többen jelentkeztünk, mint a kisbusz kapacitása, így akkor marad az eredeti terv, miszerint vonatozunk? Végülis úgysem sűrűn vonatozunk Ausztriában, csak remélem nem lesz ennek végül horribilis költsége. Van esetleg valamilyen akciójuk? Mondjuk nem tudom ki iratkozott fel, mert ha például Patrik is, és bevállalja a kb. 340 km-es (ebből kb. 320 km autópálya) távolságot (ami oda-vissza már 680 km), akkor persze nem elvetendő az autós út, de én például biztos nem vezetnék ennyit. Ráadásul elég költséges is lenne ez, mert például az én autómmal (igaz ilyen hosszú távon az autópályás fogyasztását nem ismerjük) kb. €150,00 -ra jönne ki. (Na jó, ennek duplájáért talán már meggondolnám, hogy mégis autóba üljek-e :))

Továbbá lesz még december 6-án gulyásparti, mikuláspartival egybekötve, illetve tervben van túra, Gölles, IMAX ugyancsak. Mindemellett december első hétvégéjén elmegyünk Bécsbe is, ennek pontos időpontja később kerül meghatározásra.

1 megjegyzés:

  1. Változott a program, a hétvégi szánkózás helyett pénteken Graz by Night.

    TyBoR

    VálaszTörlés