2007. november 15.

Gratula Bea, Erika!

A mai nap megírták az eredetileg tegnapra beígért dolgozatot. Nem állítanám, hogy pusztán emiatt jobb eredményt értek volna el. Azonban nagyon light-os lett ennek is, az előzőnek is a pontozása, további az órai munka is beleszámított a jegybe. Aki adott be szorgalmit, az ugyancsak. És ahol csak lehetett, felfele pontoztam, majd felfele kerekítettem. Így végül akinek az első 0 pontos dolgozata lett, ő is 2-est kapott.

Ma végre leadtam az ÖVP irodában az előző félévben Franz Majcen-ről a KJFF nyílt napján készült fényképet. Az ott lévő hölgyet nagyon izgatta a kép, mert míg ott voltam, addig kétszer majdnem felnyitotta a borítékot, de végül előttem csak nem akarta. Amikor jöttem azonban ki az ajtón, akkor láttam, hogy épp bontja fel a borítékot.

Emellett voltam ma postán is. Magyarországon és Ausztriában egyaránt. Meglepődve vettem észre, hogy a fürstenfeldi posta megújult azóta, hogy utoljára jártam ott. (Az igazsághoz hozzátartozik, hogy elég ritkán járok az itteni postára)

A mai nap beszéltem a szüleimmel, és egy - magamnak legalábbis - jó hírem van. Elkészült az autóm, így mikor a hétvégén kezdődő otthoni "pihenőmet" követően visszajövök Fürstenfeldbe, már azzal tehetem. Megoldásra került a "halaszthatatlan" javítási munka, illetve az immobiliser körüli problémák is orvosolva lettek.

Gratuláció illeti Beát és Erikát, akik ma sikeresen abszolválták vizsgatanításukat. Nem voltam bent az órájukon - nem hívtak, én pedig nem akartam tolakodó lenni -, így csak elmondásból ismerem az órájukat, mely szerint valóban jó órát tartottak. Ha már a vizsgatanításnál tartunk, akkor elmondom (leírom), hogy nekem holnap lesz. Ma voltam a Libro-ban, és megvettem a mentoromnak az ajándékát. Egy könyvet kap majd. Nem tudom, hogy tetszik-e neki majd (remélem igen). Különben meg ajándék könyvnek ne nézd a tartalmát. Porfogónak legrosszabb esetben is tökéletes.

2 megjegyzés:

  1. Kedves Tybor, hófútta verebek csiripelik Budapesten, hogy gratulálhatok a vizsgatanításához, leelőzve ilymódon a bejegyzést, ami nagy szó, ezt örömmel meg is teszem. KL

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen köszönöm a gratulációt! Pár perccel valóban be sikerült előzni az erről szóló bejegyzést :)

    TyBoR

    VálaszTörlés