2007. október 10.

Letudva

A mai nap befejeztem a gimnáziumban a tanítást. Szép volt, jó volt, elég volt. Hétfőn kezdünk az általánosban, ami azt jelenti, hogy Bea már csak egy napos lemaradásban lesz hozzánk képest. Azért jó, hogy nincs körülöttem több Deutsch mit Grips könyv. És ezer lap. De majd még lehet...

Délutáni programként én és Erikék átnéztünk a közeli - bár szerintük nem olyan közeli - Oberwartra a Merkurba. Akció volt az édességekre, így hoztunk is egy párat. Útközben átmentünk a településen is, ahova Melinda költözött. Beintegetni nem tudtunk, mert a címet nem tudjuk...

Vacsira meghívást kaptam Erikéktől egy rakott kelre. Illetve még út közben az egyik édességet (vmilyen golyók) megettük. Szóval összességében úgy gondolom egy jól sikerült napon vagyunk/vagyok túl.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése