2007. október 9.

Személyi nélkül

A mai nap úgy volt, hogy Gábor átjön, és megnézi a tanításunkat. Eltendorfnál derült ki, hogy az utasok száma egyel meghaladja a személyi igazolványok számát. Vissza kellett tehát fordulnunk. Az iskolát természetesen lehetetlen volt utol érni, hogy jelezzük nekik, késünk. Végül az én autómmal, Gábor nélkül mentünk vissza. Az órámról lekéstem, ezt holnap fogom pótolni, Erika befejezte a gimnáziumban a tanítást, Bea pedig túl van az első óráján. Erikával átmentünk az általános iskolába, megbeszélni a gyakorlatot. Végül abban maradtunk, hogy hétfőn kezdjük a hospitálást, Bea pedig kedden - avagy amint végez - csatlakozik hozzánk. Két hét alatt végzünk a hospitálással, ugyanennyi kell a tanításhoz is. Vagyis még közel egy hónapig tart a tanítási gyakorlatunk - mindenki nagy örömére.

A megbeszélést követően elmentem, és lemosattam az autómat. Rá fért már, mert elég koszos volt, elsősorban a Buschenschank-látogatás következményeként. Valójában már előbb le szerettem volna mosatni, de eddig rossz volt a szentgotthárdi Mol-kúton az autómosó berendezés, így várnom kellett. Valamelyik másik kútnál volt ugyan autómosó, de az kézi volt. Vagyis inkább a várakozás - és a koszos autó - mellett döntöttem. Mivel a kút és a Penny Market egymás mellett van, így oda is beugrottam pár dolgot vásárolni. Végül kicsivel kevesebb mindent sikerült ténylegesen vásárolnom, mint azt eredetileg terveztem.

1 megjegyzés:

  1. Csak a tisztánlátás kedvéért: nem az én személyim maradt otthon... GG

    VálaszTörlés