2007. október 3.

Hármon túl

A mai nap további két órán vagyok túl. Az elsőt a 9.b osztályban tartottam. A mai tanítás érdekessége volt, hogy a mentorom nem volt, így voltaképp helyettesítettem őt. Ez abból a szempontból rossz, hogy így nem tudtuk a hibákat megbeszélni. Ugyanakkor a mai nap igyekeztem ügyelni a tegnap elkövetett és átbeszélt hibákra, hiányosságokra. Ha a tegnapihoz nézzük, akkor ég és föld volt a különbség, ugyanakkor még van hova fejlődni. Összességében úgy érzem, hogy ha azt nézzük, hogy ez volt a 2. és 3. óra, amit tartottam, akkor a színvonal ennek megfelelő volt mindenképp.

Tegnap úgy éreztem egyébként, hogy nem csak én voltam kicsit zavarban első tanításomon, hanem a 11.b is kicsit meglepődött, hogy én fogom tartani az órát. Ők egy jó csoport, szimpatikusak, nem véletlenül választottam az egyiknek őket. (Másfelől mivel a mentoromnál egyedül nekik van 6 órájuk, így ha belátható időn belül végezni szeretnék a gyakorlattal, akkor elengedhetetlen volt, hogy ők is benne legyenek abban a két osztályban, akiket kiválasztottam)

A mai nap, míg vártam arra, hogy Bea befejezze a hospitálását, addig átvoltam Poppendorfban az út menti vendéglőben ebédelni. Már többször láttam jövet-menet, és gondoltam, hogy meg kellene egyszer nézni. Van ugyan napi menü 4,70-ért, de az nem igazán tetszett, így étlapról rendeltem. Bár házi készítésűnek mondják a májgombóclevesüket, ettem már ennél jobbat is. (Jogos: a házi nem a jó szinonímája) Főételként rántott pulykaszeletet rendeltem rizzsel és salátával. A salátán látszott, hogy az étel árába bele volt kalkulálva, a színvonala ennek megfelelően egy erős közepes. A pulykából egész nagy darabot sikerült kapni, ezután némileg meglepőnek tűnhet, hogy a köretet viszont igencsak lespórolták.

Tegnap a FürstenBräu-ban ebédeltem, ezek után főképp elég kicsinek hatottak a tányérok. Összességében mégis elmondhatjuk, hogy ha nem farkaséhséggel tér be valaki a fenti vendéglátóegységbe, akkor jól lakhat vele, és a végül fizetett 10,40 -ért (ásványvízzel) ennél többet talán nem is kaphatunk/várhatunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése