2007. október 4.

Boldog születésnapot TyBoR!

Így igaz. Elérkezett ez a nap is, egész pontosan a 22. születésnapom. Némi meglepetésemre az Ambulatorim Pfeilburgban is számon tartották ezt a napot, és Sabine, illetve aki a jövő héten helyettesíteni fogja (sajnos nem jut eszembe a neve) boldog születésnapot kívánt. A Skype-nak hála többen a kollégiumból is értesültek e jeles napról, így többen is boldog szülinapot kívántak, illetve a táblára is felkerült az üzenet, egy torta mellékletével. Mindemellett Kovács tanárúr (és intézetigazgató), Gábor, illetve "Slepyvon" is gondolt rám. Nem beszélve Gináról, akivel a Veszprémi Kórházban ismerkedtem meg, amikor a műtétem volt. Természetesenmindenkinek köszönöm a jókívánságokat.

Eredetileg úgy volt, hogy este többen elnézünk a FürstenBräu-ba, végül ebből csak én maradtam. Természetesen felvetettem, hogy mit kap az, akinek a születésnapja van. Első válasz szerint egy nagy semmit. Így hát magamat kellett meghívnom egy Großes Dunkles-ra, majd végül ittam még egyet. Épp amikor fizetni akartam volna, akkor jött oda Tina Kirchgrabner, hogy mégis meghívhatna-e egy sörre. Háát, ilyenkor pedig ugye már nem lehet visszautasítani. És természetesen a sör mellett ő is minden jót kívánt a születésnapomra. És ha már FürstenBräu, akkor felhívnám mindenki figyelmét a BierPass-ra, amibe gyűjteni kell az elfogyasztott sörök után a koronákat, hiszen ez időnként ingyen sört, végül egy €10 vásárlási utalványt jelent. Én sajnos végül elfelejtettem egy ilyent elvenni, és beleadminisztráltatni a tegnap estét. Sebaj, még gondolom egy ideig tart majd ez az akció. Bár azt azért hozzá teszem, hogy viszonylag sokat kell az ajándékutalványért elfogyasztani.

Péntek estére Buschenschank lett betervezve, elsődleges információk alapján a Rucksackpeter. Nem is baj, ott legalább ismételten fel lehet vetni, hogy születésnapom van, azt jöttünk ünnepelni, hátha kapunk valamit, mint történt az előző félévben Döme barátnőjének (vagyis gondolom, hogy még nem szakítottak) születésnapja alkalmából. Hiszen akkor is épp ide látogattunk. Egyedüli probléma, hogy mivel szükség van az autómra, így vezetnem kell, tehát nem igazán lehet inni az alkoholmentes kínálaton kívül mást. Avagy esetleg van valaki, aki tud automata váltós autót vezetni? Mert akkor mielőbb jelentkezzen a Zimmer 6-ban :) Ezúttal remélhetőleg már probléma nélkül oda is találunk majd - igaz az én GPS-em eddig is tudta, hogy hol van ez a hely, csak a Gáboré volt olyan butuska, hogy belevezetett a nagy semmibe minket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése