2007. szeptember 28.

Túl a tizen

Erika és én már abszolváltuk a 10 hospitált órát a gimnáziumban, így jövő héten már meg is kezdjük a tanítást. Egyből hétfőn ugyan még nem, mert ekkor még hospitálni fogunk - sosem árt némi extra hospitálás -, de keddtől várhatóan már mi fogunk órá(ka)t tartani. Bea pedig hétfőn kezd a hospitálással. Ráadásul az ő mentora különböző órakedvezményekkel rendelkezik, mert már valamilyen vezető tisztséget tölt be az iskolában. Tehát az ő gyakorlata eleve kicsit később kezdődik (saját döntés), illetve emiatt feltehetően lassabban is fog haladni. Remélem azért a végén belehúz, hiszen miután végeztünk az Erikával, nem szeretnék már taxist játszani Szentgotthárd-Fürstenfeld viszonylatban.

Szerencsére ma csak négy órát hospitáltunk, így délre (bevásárlással) már itthon voltunk. Ezt követően a FürstenBäu-ba mentem ebédelni. Szerencsémre a verőfényes napsütés dacára autóval. Miközben ebédeltem, egyszer csak elkezdett szakadni az eső. Annyira nem bántam, mert így - míg elállt - ettem pár extra adagot. Mások ugyanekkor vásárolni mentek a kollégiumból. Ők jól eláztak. (Bár ha a boltban voltak, amikor elkezdett szakadni az eső, akkor nem tudom miért nem vártak ott picit míg alább hagy, avagy eláll?)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése