2007. szeptember 29.

Garfield

Az este folyamán - én a félévben előszőr, egyesek már sokadszorra - ellátogattunk a Garfield's Irish Pub-ba. Némi meglepetés(em)re az egyik asztalnál ült az a két vki, akikkel mikor tavaly szeptemberben felderítettük a helyi szórakozóhelyeket, akkor először beszélgettem. A törzsvendégek számára természetesen nem okozott ekkora meglepetést a feltűnésük, hiszen Bea például oda is ült hozzájuk, és a többiektől hallottak alapján ők régebb óta ismerik is egymást. Végülis előző szeptember óta volt elég alkalmuk összeismerkedni.

A mai nap is a FürstenBräu-ban ebédeltem, ahol ma majdnem teltház volt. A vendégek közt volt Fürstenfeld polgármestere, Werner Gutzwar is. A családjával ebédeltek, de nem a napi menüből választottak, hanem étlapról ettek. Azt pedig inkább nem hallgattam ki, hogy mit. Viszont azt megfigyeltem, hogy a polgármester is élt a FürstenBräu még ma is érvényes (sőt! már csak ma érvényes!) akciós ajánlatával, és egy világos sört rendelt az ebédje mellé. Emellett azt a házaspárt is láttam ma ugyancsak, akik tegnap velem együtt pár extra kör desszertet ettek, míg várták (vagyis inkább vártuk), hogy a szakadó eső alább hagyjon. Mikor fizettem, és jöttem el, akkor az ablakon kinézve ugyancsak egy ismerős arcot (és autót) fedeztem fel. Nem más volt, mint Dr. Melitta Becker, aki épp Audijával igyekezett kiállni a Schnitzel Corner melletti parkolóból. És még mindig tetszik az Audija. (De az autók királya akkor is a BMW, bocs...) Az ebédet követően - kiélvezve, amíg még lehet - a főtéri fagyizót (Thermenkonditorei) is meglátogattam. Ők is készülnek feltehetően a szezon végére (a Libro közelében lévő fagyizó például már be is zárt, megköszönve a látogatóknak, hogy felkeresték, és a következő szezonban várnak mindenkit újra), hiszen már csak fele sort töltik fel fagyival, a másik felén üresség tátong.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése