2007. július 26.

Három hét

Pontosan három hét telt el a műtétem óta. Mondhatnánk ebből is látszik milyen gyorsan repül az idő. További három hétig még sajnos a műtét utáni diétán vagyok, de így félidőn túl kezd már kicsit engedékenyebb lenni a diéta. Például immár ehetek gyümölcsöt nem csak kompót vagy befőtt formájában. Ideje volt, mert ezekért nem igazán rajongok. Sőt, előbbit kifejezetten nem kedvelem. Mindemellett maradt azonban bőven tétel a tiltólistán, amit legalább három hétig még száműznöm kell az étkezésekkor.

Sajnos a fizikoterápiás kezelés, a masszázs és ígéretek szerint később a gyógytorna sem maradhat el a bal kezem sérülése miatt. És természetesen még 4 alkalommal a B vitaminos farbaszuri. Ami megnyugtatott, hogy ezt a módot az a nővér sem kedveli, aki beadja nekem ezeket. Mindamellett tegnap tudtam meg, hogy rajtam gyakorolja most be ezt a "szurimódot", ugyanis ő kézbe szokott injekciókat adni, vért szokott levenni, de ez eddig általában kimaradt a repertoárjából. A hétfői alkalommal ez még érezhető is volt, szerdán azonban már ügyi volt.

Miközben én tegnap azon izgultam, hogy fájni fog-e a szuri, mások másért izgultak. Például azért, hogy elég lesz-e valahova a pontjuk. Akiknek végül nem lett, ne búslakodjanak, hiszen itt a pótfelvételi, melynek szabályairól itt, a meghirdetett képzésekről pedig itt lehet bővebben olvasni. A 66. oldalra lapozba láthatjuk a Kodolányi János Főiskola képzéseit, így kiderül a listából, hogy még akár germanisztika-német szakirányra avagy kommunikáció és médiatudományok szakra is beadhatjuk jelentkezésünket a főiskolán.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése