2007. június 10.

Véget ért a Roland Garros

A címvédő belga Justine Henin könnyed kétjátszmás, 65 perces mérkőzésen nyert a szerb Ana Ivanovic ellen a francia nyílt teniszbajnokság női döntőjében, így pályafutása hatodik Grand Slam-diadalát ünnepelhette. Henin sorozatban harmadszor, pályafutása során negyedik alkalommal diadalmaskodott a Roland Garroson. Henin, aki a torna során még szettet sem vesztett, egymillió eurót kapott sikeréért, míg a vesztes az összeg felével vigasztalódott. A trófeát a belga sztárnak a 2000-ben győztes francia Mary Pierce adta át. Justine Henin: "Az elején egy kissé szenvedtem, nehéz pillanatokat éltem át, de ezt követően minden nagyszerűen alakult és élveztem a játékot. Kislánykoromban sohasem gondoltam volna, hogy ez a csoda megtörténhet velem."

A címvédő spanyol Rafael Nadal négyjátszmás, 3 óra 10 perces mérkőzésen nyert a világelső svájci Roger Federer ellen a francia nyílt teniszbajnokság férfidöntőjében, így sorozatban pályafutása harmadik Grand Slam-diadalát ünnepelhette a Philippe Chatrier-stadionban. A győztes egymillió eurót kapott sikeréért, míg a vesztes ennek az összegnek a felével vigasztalódott. Rafael Nadal: "Az egész olyan, mint egy álom. Hihetetlenül boldog vagyok, ugyanakkor borzasztóan sajnálom Rogert, aki nagyon jó barátom. Federer nagy bajnok, függetlenül attól, hogy éppen nyer vagy veszít." Roger Federer: "Csalódott vagyok, mert az elképzeléseimből csak nagyon keveset tudtam megvalósítani. Rafael megérdemelten nyert, gratulálok neki. Jövőre visszajövök Párizsba és mindent megteszek azért, hogy egy év múlva én legyek a legjobb."

A győzteseknek és az idei Roland Garros minden résztvevőjének gratulálok az elért eredményekért. Ne feledkezzünk meg az első hét magyar sikereiről sem, mely szép teljesítmény volt, immár megvan a cél, amit jövőre felül kell múlni. Pár hét múlva itt a következő nagy Grand Slam, Wimbledon, ahol újabb izgalmak várnak ránk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése