2007. június 11.

Új ízek

Ma igazán vállalkozó szellemű voltam, és azt kell mondanom, hogy végül nem bántam meg. Eredetileg a - mondhatni - szokásos helyemre igyekeztem ebédelni, amikor Melinda invitált, tartsak vele, próbáljak ki új ízeket. Így végül a Grazerplatz-on található Canton kínai étterembe tértünk be, ahol €5,80-ért büférendszerben lehet ebédelni. Miután ez az első (éttermiként mindenképp) találkozásom e konyha specialitásaival, így a minél több mindenből egy kicsit módszert követtem.

Meg kell állapítanom, hogy vannak az "elsőre befogadható" ízek, vannak a "jó, de most még nem" és az "ezt ugyan meg nem eszem" kategóriák. Még egy próbára előbb-utóbb úgy érzem mindenképp be kell térnem a Canton-ba. Tudom, van a már említett Lui család is, de ez közelebb van a kollégiumhoz. Érdekesség egyébként - számomra legalábbis az -, hogy az ásványvizet citrommal szolgálták fel. Ugyan sok éttermet nem mondhatom, hogy kipróbáltam a városban, de ezzel a megoldással még nem találkoztam.

Miközben én épp új ízvilággal barátkoztam, addig a csoport egy másik része a hegyeket választotta. Remélem mindenki jól érezte magát, készült sok szép fotó, amit hamarosan megnézhetnek a KJFF Képtárban azok is, akik kihagyták ezt a kalandot. Az időjárás szerencsére kegyes volt a kirándulókhoz, hiszen - a korábbi rémhírekkel ellentétben - verőfényes napsütés volt. Holnapi program - tudtommal - fürdőzés, melyre eddig ugyancsak rossz időt ígértek, a legfrissebb adatok azonban nem vár esőt. Bár fürdésnél talán mindegy, hiszen mindenképp vizes lesz az ember.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése