2007. június 12.

Utol ért a szerencse

A Billa Vorteils-Club tagjaként regisztráltam a vállalat online felületén, ahol az éppen futó nyereményjátékokon igyekeztem részt venni. Ma kiderült, hogy nem hiába való igyekezet volt mindez, ugyanis a Billa nyereményjátékán a 21-22. héten jómagam is a kisorsolt nyertesek között szerepeltem, így kaptam az üzletlánctól egy €20,00-s vásárlási kupont, amit levásárolhatok. Mellesleg jegyzem meg, hogy én vagyok az első és egyetlen fürstenfeldi nyertes ebben a nyereményjátékban.

A tegnap említettekkel részben ellentétben, részben annak megfelelően ugyan nem szakad (még) az eső, de nem is az a tipikus strandidő van, így erősen úgy néz ki, hogy ez a programpont az időjárás szeszélyének áldozata lett. Új programponttal is bővítettük azonban a heti kínálatot, csütörtöki menüjük ugyanis egész egyszerűen kihagyhatatlan a FürstenBräu-nak. Aki nem hiszi, annak íme, itt az ajánlat:
Rindsuppe mit Fadennudeln
Steirisches Wurzelfleisch mit Salzerdäpfeln
Pute natur mit Reis
Kaiserschmarrn mit Zwetschkenröster

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése