2007. június 26.

Eltűnt vizsgalapok?

Még június 8-án írtunk PR alapjaiból és Intézményi kommunikációból vizsgát, melyet akkor jól fel is adtunk postán. Elvileg. Valahol azonban probléma lehet a gépezetben, hiszen mikor megkérdeztem imént a tanárúrtól, hogy akkor hol és mikor irathatjuk be jegyeinket, illetve milyen jegyek is születtek, elárulta, hogy ő még nem kapta meg a dolgozatainkat. Abban az esetben egyébként mi a teendő, ha megírtuk ezt a vizsgát és mondjuk tényleg elvesztek ezek a vizsgalapok a posta jóvoltából? Érhet emiatt hátrány bennünket?

Akik rendszeresen járnak a Neptun rendszerben, láthatták, hogy ma délután 5-ig egy nyereményjátékot hirdettek. El kellett mondani a véleményt a rendszerről, cserébe pedig Samsung 940NW TFT monitort lehet nyerni. Részben a nyeremény reményében, részben a véleménynyilvánítás lehetőségével élve, kitöltöttem már rég a kérdőívet.

Mellesleg, ha már szóba került a Neptun, akkor maradjunk a témánál kicsit. Az természetes jelenség, hogy a rendszerben még mindig nem látható a Német nyelv és országismeret szigorlatomnak az eredménye?

Többször szóba került itt a blog hasábjain az ASUS márka, illetve annak külföldi és hazai szervize. Az itthoniról tudni illik, hogy mindemellett még Sonyericsson szervíz is. Mint azt a mellékelt kép mutatja, a világvégén egy gyártelepen lehet őket megtalálni. A kérdés, ami felvetődött bennem, hogy olyan nagy világmárkák, mint akár az ASUS, a Sonyericcson, vagy a Samsung (mint kiderült annak is van itt szervize) miért nem követelnek meg egy minimális színvonalat a szervízhálózatuktól? Természetesen egy gyártelepen működő vállalat is nyújthat minőségi szolgáltatást - hogy azt nyújt-e, az már más kérdés -, de szerintem elvárná a vevő, hogy ne egy utolsóutáni gyártelepen kelljen keresnie a szervízt.

Már szóltam róla, de emlékeztetni sosem árt. Két nap múlva, tehát június 28-án délután 3 órai kezdettel hallgatói fórum Székesfehérváron az YBL épület 6-os termében. Ekkor búcsúztatjuk Bertalanné Stöckigt Veronikát, aki februárban nyugdíjba vonult. Nekem személy szerint a beszédgyakorlat órákat tartotta a tanárnő, illetve utoljára akkor találkozhattam vele, amikor egy csoport kísérőjeként Fürstenfeldben járt. Jöjjön mindenki, ne egyedül legyek, ugyanis immár biztos, hogy én megyek.

2 megjegyzés:

  1. Jobb ötlet nem lévén megkérdeztem az illetékes tanszéket (Kommunikáció Tanszék), hogy mi a helyzet (illetve mert pl. nem tudom, hogy direkt a tanárúr számára, avagy a tanszéknek küldtük a lapokat) a fenti esetben.
    Sajnos választ még nem kaptam :(
    TyBoR

    VálaszTörlés
  2. Sajnos a Kommunikáció Tanszék továbbra sem reagált megkeresésemre. Pedig igazán mondhatott volna valami bíztatót. Esetleg idő előtt elmentek már vakációzni??

    TyBoR

    VálaszTörlés