2007. május 18.

Társasjáték

Néha olyan ügyes vagyok, hogy még magamtól is megijedek. Erre remek példa a retorika házidolgozat ebből a félévből. Rettentően nehezen készült el, miután elkészültem, elégedetlen voltam vele, de közeledett a határidő, így elküldtem a tanárnőnek. Végül tegnap kaptam a választ, hogy jeles, minden részjegy, egy kicsivel több saját véleménynek magáról a szövegről örült volna. Én úgy gondolom, ha első nekifutásra mindössze ennyi probléma merül fel, akkor az több, mint tökéletes. Ennek a sikernek örültem, hiszen nem vártam ilyen jó eredményt. Remélem a többiek is hasonlóan boldogok az eredményeik láttán.
Ennyire nem átütő a siker nyelvtörténet terén. Elégséges és közepes érdemjegyek közt osztozik a mezőny, abból is elsősorban csak az "alá"-kból. Nekem egy elégséges jutott belőle. Nézzük pozitívan: sikerült.

Kikapcsolódásként álljon itt végül egy társasjáték. Azonban kéretik óvatosan bánni vele, avagy bérletet vásárolni a mellékhelységre. Végül pedig ne mondja senki, hogy én nem szóltam előre!