2007. május 19.

Próbaúton

A hétvégén több autószalon is nyílt napot tartott. Mi a délután folyamán a helyi Opel szalont kerestük fel, hogy megismerkedhessünk a most bemutatásra került Opel Antarával. Az autó lényegében a mi Chevrolet Captivánk Opeles változata. A szalonban egy szerényebb felszereltségi szintű gépjárművet állítottak ki. Ezzel szemben a próbavezetésre használt Antara már számos kényelmi extrával rendelkezett, mint például az automata váltó. Az Opel mellett Chevrolet szalon is található itt, így az Epica-t is elvittük tesztvezetésre, mert azzal én még nem voltam. Háát... ez az az autó, mely már a megjelenésekor megérett egy belső ráncfelvarrásra.
A próbaútra vitt változata az Antarának nekem elnyerte a tetszésem. Belülről élőben sokkalta normálisabb képet fest, mint az interneten látott képek alapján vártam. Ha a Captiva-val hasonlítom össze, akkor szerintem a hátulja a Chevrolet-nak szebb lett. Szüleim is elismerő szavakkal illették az autót, azonban végül levonták a konvekvenciát: a mienk jobb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése