2007. április 28.

Jubileum - 100

Nem is olyan rég, március kilencedikén még csak a félszázadikat ünnepeltük, azóta született újabb ötven. Így igaz, immár a századik bejegyzésnél tart a blog. Ezúttal is számos dolog történt az 50 bejegyzés ideje alatt, de aki nyomon követte a blogot, úgyis tudja miről beszélek. Aki nem, neki ajánlom az archívum böngészését.

A századik hozzászólásra - na jó kicsit előbb, de eredetileg annak alkalmára - felkerültek a jobb hasábba a KJFF-es videók (az iWiW profil is ki lett bővítve erre mutató hivatkozással, illetve néhány új képpel). Ugyancsak újdonság a SnapShots, aminek segítségével az egyes linkekről kis előnézeti képet kaphatunk, mely talán segít eldönteni, hogy valóban fel szeretnénk-e keresni az adott weblapot.

A 100. blogbejegyzést megünneplendő ideje lenne elmenni egy Buschenschankba. Például a nem is olyan távoli Rucksackpeter ideális, így lesz apropóm megírni az anno beígért, de végül elmaradt véleményem a helyről. (Amit szóvá is tett egyébként Gulyás tanárúr, hogy várta, de csak nem jött a blogbejegyzés... No, most már rajta múlik egy Rucksackpeter-es Buschenschank-túra megszervezése....) Esetleg addig is meghívhat valaki a FürstenBräu-ba egy Dunkles-ra. Illetve bármilyen más invitálást elfogadok. De csak nem akarnak invitálni, pedig már felvetettem az étterem bezárásakor, a névnapomkor, illetve most is, de...

Mint ahogy hiába mondtam, hogy itt a lehetőség, megcsillogtathatja a kollégiumi tábor főzőtudományát és sorban meghívhat a finom ebédekre. De végül mindez süket fülekre talált. Így amíg meg nem találtam új kedvenc helyemet, addig kénytelen voltam - az egyébként elég jó - mikrós kajákon élni. De most... most itt van az új hely, mely igyekszik a feledés homályába taszítani a Restaurant am Kirchenplatz emlékét. Ez nem más, mint a Gasthof zur Post. Az étteremben a feliratból megtudhatjuk, hogy ezen a helyen igazi stájer ízekkel találkozhatunk. Kiírásból nem, de a személyzettől megtudhattam, hogy amennyiben rendszeresen jövök menüre hozzájuk, akkor ehhez kaptam egy kis kártyát. Ezen strigulázzák, amikor ott ebédeltem (menüt). A lényege, hogy 15 után egy grátisz.

Ha már itt tartunk. Mi lett a helynek a sorsa, ahol a magyar étterem volt? Jött valaki más a helyére? Esetleg feladták a próbálkozást, és örökre zárva marad? Talán étterem helyett valami más profilban próbálkozik ott valaki? Én talán egy hónapja is már, hogy arra sétáltam. Akkor amennyire látni lehetett eléggé kihalt és sötét volt. Mondhatni eléggé reménytelen képet festett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése