2007. április 16.

Holnap vizsgára jelentkezés

Elérkezett (holnap) a vizsgára jelentkezés ideje (4NNEKO). Erről jut eszembe: Nem lehet visszakérni a régi Neptununkat? Szerintem - és még sokak szerint, köztük nem csak hallgatók, hanem tanárok is - sokkal használhatóbb mint a mostani változat. Talán ez most tipikusan az az eset, amikor valaminek az újabb változata nem jelenti egyben a jobbat is.

Akik érintettek irodalom szigorlat pótlásban, sajnos rossz hírem van. A szigorlatot csak Székesfehérváron szervezik meg, mint ahogy a 4NNEKO számára a mintatantervben a félév végén szereplő nyelvészet szigorlatot is. Ellenben jó hír a nyelv és országismeret szigorlatot pótlók számára, hogy ezt Fürstenfeldben is megszervezik.
a Német nyelv és orszááismeret szigorlat Fürstenfeldben is megszervezésre kerül,
irodalom és a nyelvészet szigorlat csak Szfváron lesz.
Azt azonban, hogy mikor, nem tudom, ugyanis a Neptunban amit találtam alapvizsgára időpontokat, azok helyszínként az Ybl előadót jelölik meg. (Esetleg ugyanakkor lenne, csak nincs külön SZF és FF bejegyzés?) Mindamellett így sajnos azt sem tudtam meg, hogy kik lesznek a vizsgáztatók.


3 megjegyzés:

  1. Kedves Tibor,
    irodalom szigorlatban hányan érintettek? Gulyás tanár úrral már kiteszünk egy bizottságot és így nincs akadánya annak, hogy ott helyben vizsgáztassunk, hiszen én a kultúrtörténet és a művészet miatt amúgy is többször megyek vizsgztatni.
    Üdv: KL

    VálaszTörlés
  2. Jobban belegondolva a mostani fürstenfeldi csoportból talán csak nekem - esetleg még az Evelinnek - nincs meg az irodalom szigorlata, ha jól tudom.
    Üdv,
    TyBoR

    VálaszTörlés
  3. Grat a Neptununknak! Ma végre nem volt lassú vizsgajelentkezéskor, nem volt érezhető rajt, hogy - feltehetően - sokan közel egyszerre megrohanták 8 óra tájban. Még a végén megszeretem a rendszert :)
    Külön öröm, hogy minden vizsgát sikerült oda felvennem, ahova terveztem.

    TyBoR

    VálaszTörlés