2007. március 11.

Szakdolgozat - témaválasztás

A félév egyik legfontosabb, ha nem a legfontosabb dátuma: 2007. április 30. Eddig kell leadni a témaválasztást igazoló szakdolgozati jelentkezési lapokat. Egyelőre a tapogatózás folyik, és ahogy hallom a többieket, elsősorban kommunikáció részről nagy a tanácstalanság. Elárulom, sejtelmem sincs nekem sem, hogy mit és kinél kellene írni. A német rész ennél valamivel szerencsésebb, ott már "kimatekoztam" az irányt, hogy merre kellene menni, bár konkrét téma még nincs. Három nagy irányban indulhatunk el voltaképp, irodalom, nyelvészet, szakmódszertan. Ebből én a nyelvészetet alapból kizártam, majd idővel az irodalmat is félretettem, így maradt a szakmódszertan.

Most már csak az a kérdés, hogy kinél. A döntés miértje inkább nem publikus, de ideálisnak azt tartanám, ha Majorosi tanárnő lenne a konzulens, bár erről még az ő véleményét is ki kell majd kérni. No és ugye itt is kellene egy téma még. Bár hihetetlenül távolinak tűnik, ilyenkor mégis olyan, mintha holnap lenne már április 30.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése