2007. március 27.

Kopás mindenekfelett

A blog hasábjain eddig általában dícsérő szót kapott ASUS P535-ről ezúttal sajnos rosszakat kell írnom. A telefon hajlamos arra, hogy elkezdjen kopni. Nem a rendszeresen használt tárgyak természetes kopási folyamatáról beszélek itt természetesen, hanem egy azon túlmutatóról, annál durvábbról. Legalábbis normál esetben egy még egy hónapos kort el sem érő PDA úgy gondolom nem nézhet így ki. Főleg nem akkor, ha ennek a PDA-nak a piaci ára 150e Ft.

Felvetődhet - ahogy a PDAMánia Fórumon is felmerült -, hogy nem segített-e rá a kedves tulajdonos? CsVarga jól rávilágított - a fórumon -, hogy egy átlagember nem azért vesz 150e Ft-ért egy PDA-t, hogy utána lekapargassa róla a festéket. Lehet van ilyen is, de a többség gondolom nem ez a kategória. Jómagam azóta megkerestem a kereskedőt (morizon), ahol a telefont vettem. Ő még nem hallott a problémáról, de utánanéz, mit lehet tenni a probléma orvoslására. CsVarga - tudtommal - még nem kereste meg a speedshopot (ez pedig ahol ő vette), de amint Budapesten jár, megteszi. Mindenképp, hiszen normál használat mellett ez nem természetes.

Mindamellett a hétfői nap folyamán megkeresésre került a hivatalos ASUS PDA szervízközpont (NSE Hungária Kft.), mi a véleményük a problémáról? Alapvetően semmi, mert miután kicsit nehézkesen, de sikerült elérni őket, tovább küldenek egy másik céghez. No, őket ugyancsak nem könnyű elérni, a megadott számon lehetetlen, de tudakozó - másik szám: siker. ASUS-os kollega épp nincs bent, de amint megjön visszahívnak. Hihetetlen, de valóban megtették: a PDA szervizelését csak 2 hét múlva kezdik, akkor is kb. 5-8 munkanap. Valójában azonban látni kellene a készüléket - mondja ő -, mire felajánlom, hogy küldök képet, de ez neki nem jó. (No meg ugye különben sem szervizel még...)

Jelenleg tehát várjuk a 2 hét leteltét, amikor talán már megkezdik az ilyen típusú PDA-k szervizelését, avagy elküldenek újra a francba. Mindenesetre addig is regisztráltam a terméket a gyártó hivatalos honlapján, és el lett küldve a probléma leírása. Ígéretük szerint 48 órán belül választ kapok, ha mégsem, akkor fontos besorolású lesz a levelem, hogy mégis mielőbb megjöjjön a válasz. Egyelőre még nem jött semmi tőlük, de amennyiben lesz bármi érdemi előrelépés az ügyben - jut eszembe a kereskedő sem szólt még vissza, pedig ő is ígérte, hogy utánajár -, és érdekli a kedves blogolvasókat, akkor szívesen közreadom.

[Frissítve] Folytatás itt

5 megjegyzés:

  1. furcsa hogy csak egy adott helyen kopik..., gondolom az autós tartó koptatja, mit használtok?

    VálaszTörlés
  2. Kedves anonymous!

    Autós tartót - én - a gyárit használtam hozzá, de eddig úgy adódott, hogy egy rövidebb és egy hosszabb úton használtam csak, tehát nem gondolnám, hogy ettől kopott így meg.
    Mindamellett annyira - szerintem - nem furcsa a kopás helye, hiszen ott kopik, ahol mindennapi használat során gyakorta érintkezel vele.

    TyBoR

    VálaszTörlés
  3. A 2. képen látható P535 az enyém. Összesen 1x volt az autós tartóban kb 10 percre. A bőrtok is nagyjából ott fogja, de szintén nem attól jött le, de ha attól is jött volna le, gyárilag hozzá van.
    Nekem a kezemen ragadt meg az első csillámnak tűnő festékdarab. Azóta a képen látható módon elváltozott. A másik oldala a gomb alatt kopott, semmivel nem érintkezik, csak a kezemmel mikor leblokkolom a gombokat. Mellesleg már a ceruza lukja körül is elkezdte ugyanezt. Remélem mihamarabb szervizelik a telót. Kicsit olyan a kopás mint egy régi hasonló ügyemben. Hőálló festék helyett sima zománccal fújtam le valamimet, és ahol sokat fogdoztam a cuccot, ott lemálott a festék.

    CsVarga

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok.

    Én is nézegetem ezt a p535-öt. Fekete és a szürke között vacilálok.
    Egy dolog viszont nagyon nem világos számomra. Hogy ebben van beépített gps antenna vagy csak külső antennával működik?? Számomra a fontos a gps funkció és a telefon lenne.

    Kösz a segítséget. :DDD

    VálaszTörlés