2007. március 27.

Kopás mindenekfelett

A blog hasábjain eddig általában dícsérő szót kapott ASUS P535-ről ezúttal sajnos rosszakat kell írnom. A telefon hajlamos arra, hogy elkezdjen kopni. Nem a rendszeresen használt tárgyak természetes kopási folyamatáról beszélek itt természetesen, hanem egy azon túlmutatóról, annál durvábbról. Legalábbis normál esetben egy még egy hónapos kort el sem érő PDA úgy gondolom nem nézhet így ki. Főleg nem akkor, ha ennek a PDA-nak a piaci ára 150e Ft.

Felvetődhet - ahogy a PDAMánia Fórumon is felmerült -, hogy nem segített-e rá a kedves tulajdonos? CsVarga jól rávilágított - a fórumon -, hogy egy átlagember nem azért vesz 150e Ft-ért egy PDA-t, hogy utána lekapargassa róla a festéket. Lehet van ilyen is, de a többség gondolom nem ez a kategória. Jómagam azóta megkerestem a kereskedőt (morizon), ahol a telefont vettem. Ő még nem hallott a problémáról, de utánanéz, mit lehet tenni a probléma orvoslására. CsVarga - tudtommal - még nem kereste meg a speedshopot (ez pedig ahol ő vette), de amint Budapesten jár, megteszi. Mindenképp, hiszen normál használat mellett ez nem természetes.

Mindamellett a hétfői nap folyamán megkeresésre került a hivatalos ASUS PDA szervízközpont (NSE Hungária Kft.), mi a véleményük a problémáról? Alapvetően semmi, mert miután kicsit nehézkesen, de sikerült elérni őket, tovább küldenek egy másik céghez. No, őket ugyancsak nem könnyű elérni, a megadott számon lehetetlen, de tudakozó - másik szám: siker. ASUS-os kollega épp nincs bent, de amint megjön visszahívnak. Hihetetlen, de valóban megtették: a PDA szervizelését csak 2 hét múlva kezdik, akkor is kb. 5-8 munkanap. Valójában azonban látni kellene a készüléket - mondja ő -, mire felajánlom, hogy küldök képet, de ez neki nem jó. (No meg ugye különben sem szervizel még...)

Jelenleg tehát várjuk a 2 hét leteltét, amikor talán már megkezdik az ilyen típusú PDA-k szervizelését, avagy elküldenek újra a francba. Mindenesetre addig is regisztráltam a terméket a gyártó hivatalos honlapján, és el lett küldve a probléma leírása. Ígéretük szerint 48 órán belül választ kapok, ha mégsem, akkor fontos besorolású lesz a levelem, hogy mégis mielőbb megjöjjön a válasz. Egyelőre még nem jött semmi tőlük, de amennyiben lesz bármi érdemi előrelépés az ügyben - jut eszembe a kereskedő sem szólt még vissza, pedig ő is ígérte, hogy utánajár -, és érdekli a kedves blogolvasókat, akkor szívesen közreadom.

[Frissítve] Folytatás itt