2007. március 29.

Ügyfél vs szervíz

Korábban szóba került az ASUS P535, illetve annak kopása. Most egy kicsit ezt a témát folytatnám, néhány új gondolattal.

Az ügyfél vs szervíz harcban egyelőre ez utóbbi vezet. CsVargával folytatott levélváltást követően megtudtam, hogy már e-mailezett a Speedshoppal, ahol elmondták, vigye be a hozzá legközelebb eső szervízbe azok közül, ami a garanciajegy hátára van írva. Ez így szép és jó lenne, de: Ezen nincsenek címek... Újabb telefonálást követően kapott egy számot, szervizét, ahol majd segítenek. Itt nem vették fel a telefont, így hívta a garanciajegyen szereplő számot. Ez az NSE Hungária tavaly augusztusban megváltozott 24/515-832-es száma. (Kérdés, ha már fél éve megváltozott, a garanciajegyre miért ezt nyomják még mindig?) Mindenesetre itt bemondja az új számot, ez a 22/513-420 (430-as véggel is van, de az csak délelőtt él, előbbi délután is). Ez a megváltozott szám voltaképp ugyanaz, amit azelőtt hívott CsVarga.

Az NSE-t nekem első nekifutásra el sikerült érnem, igaz az eredmény nem sok, ekkor ugyanis a hölgy felvilágosít, hogy ő ehhez nem tud mit hozzászólni, de ad egy számot: 1/272-0708

No, ez egy olyan szám, ami elvileg 8-16h hívható, gyakorlatilag foglalt vagy nem veszik fel. Sebaj, használjuk a tudakozót. Ebből kiderül, hogy a szám mögött a Coline Kft. található (Budapest, IV. ker., Széchenyi tér 9.), van további számuk is. Ebből az 1/231-0331 ugyanazt a jelenséget produkálja mint a már ismert számuk. Sebaj, lássuk a harmadikat. Végülis három a magyar igazság. És valóban siker koronázza próbálkozásaimat, felveszik az 1/370-2804-es számon. Azonban felvilágosítanak, hogy az ASUS-os kollega jelenleg nincs bent, de adjam meg a számom, és akkor visszahív.

Másfél óra várakozást követően valóban felkeresett, hogy elmondja még nem szervizelik az ASUS P535-öt, majd két hét múlva talán, akkor hívjam ugyanitt. Először képet szeretett volna kapni a készülékről, mire felajánlottam, hogy küldök. Ekkor már mégsem jó a kép, személyesen kell látni. Továbbá tájékoztatott arról, hogy 5-8 munkanap a szervizelés ideje.

Itt jegyzem meg, hogy mindenekelőtt e-mailban próbáltam utolérni az NSE-t (bízva a modern kor vívmányaiban), azonban ezt a választ kaptam:
asus@nse-hungaria.hu: host mail.invitel.hu[213.163.59.4] said: 550 5.1.1 unknown or illegal alias: asus@nse-hungaria.hu (in reply to RCPT TO command)

Zárásként még annyit hozzátennék, hogy központilag sem kapkodja el a vállalat (ASUS) a választ, ugyanis még mindig nem válaszoltak megkeresésemre, holott a 48 órán már jócskán túlfutottak.

[Frissítve] Végül - mint már talán írtam, hogy Ausztriában tanulok, így - az osztrák telefonszámot felhívtuk, itt elmondták, hogy menjek az ASUS lapjára, töltsem ki az ott levő űrlapot, és a futár viszi Németországba megnézni a PDA-t.

1 megjegyzés:

  1. a cég neve augusztusban megváltozott, CIRMA Hungary Kft. a neve.

    elérhetőség:

    faxon: 272-0709
    emailben: ugyfelszolgalat@cirma.hu

    a 370-2804 szám is él, de az nem ügyfélszolgálat

    VálaszTörlés