2012. december 8.

Nadal könyv

Rafa: Az én történetem
Gyarapodott a teniszes könyveim sora, illetve most már van annyi, hogy akár sornak is nevezhetném. Tavaly a Tennis Classics-on beszereztem Roger Federer életrajzi könyvét, idén pedig ajándékba kaptam egy Rafael Nadalos könyvet, mely nemrég jelent meg. Hamarosan írni fogok róla itt a blogban, és ahogy látom a másik könyvről elfeledkeztem - vagy csak én nem találom a bejegyzést? -, ha valóban így van, akkor azt is pótolni fogom. Amit már most elmondhatok, hogy érdemes a vásárlás mellett letenni a voksunkat, még akkor is, ha nem a spanyol az első számú kedvencünk. Innen pedig már kötelező, hogy jövőre Andy Murray könyvvel bővítsem a sort. Az ajándék Rafa könyv küldőjének pedig itt is nagy-nagy köszönet :) (mivel nem tudom, hogy publikus-e, hogy tőle kaptam a könyvet, így inkább kihagytam a nevet a bejegyzésből)